dinsdag 16 maart 2021

Dinsdag Adm. Scholing en fietsrit

Vanmorgen ging het redelijk goed, ik was op tijd wakker om me te scheren en ontbijt en zo.

Toen ik mijn poortdeur bij de overkapping opendeed stond mijn achterbuurman André daar hij stapte op de fiets en ik deed mijn geo app aan. En ik kon daarna vertrekken was een vreemde timing. 

Daarna gereden via gebruikelijke weg, ik hoefde niet hard te fietsen en kon foto's maken.

De Adm. Scholing was rustig ik had te maken met Els, Bert, Dorrie, Tim en Remco.  Eric niet gezien.

Ik ben verder gegaan met tabellen in Word, en voor de thee en koffie gezorgd.

Terug via de Helftheuvelpassage zoals vaker op dinsdag. En daarna richting station, Havenstraat, Orthenseweg, Hambakenweg, Maaspoortweg, bij de Lokerenpassage Harm van Shoe Care ontmoet.

Verder mevrouw de Jong , Toos en Paul ontmoet.

Vandaag niet naar De Stijl ivm verkiezingen.

Morgenochtend rustig en daarna AS en daarna eten in Empel waarschijnlijk word het morgen allemaal wat later met publiceren.

Ik voel me verder wel goed gelukkig, tevreden.

Statistieken;
13,79 Km afgelegd.
1:31:44 Opnametijd.
12,09 Km/u gem snelheid bij beweging.
19,56 Km/u hoogste snelheid.

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=1IEuJvQWj1Q1q0aT9voyJic5_js5pdcK4&usp=sharing


Fietsrit van deze dinsdag


Voorheen paardenweide nu te koop


Omron plas


Daar kwam ik vandaan


Heien 


Bij gemaal Graaf van Solmsweg 
straat blijft open bij deur huisje


Gebouw vordert snel


Hijskraan bij groot verhuisbedrijf
laken ooit gescheurd


Keukentje Adm. Scholing
Koffie, filterzakjes, kruiden bouillon, 
theetipjes, beker, roerhoutje en fles en zo


Pauze tafel


Plant bij lamp en beeldscherm


Stukje kast


Koekjes, koffiemelk cupjes, 
suiker, zoetjes en bekers 


Slager Helftheuvelpassage


Bakker van Keulen


GSM winkel en pasfoto's


Modehuis de Bruin


Pourvous


Vers Inn


Idem


Riemen, koffers, sleutelservice en schoenmaker


Kippiepannen


Expert 


Jumbo 


Narcissen en eieren 


Donuts


Bruna en grote lege ruimte


Bieren


Voetenverzorging


Schuine gevel, Unique uitzendbureau rechts brugplein


Kwik Fit en kraakpand en brug

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.