zondag 20 februari 2022

Zondag nat buiten kerk en terug per fiets.

Vanmorgen ging de wekker 8:27 geen tijd gehad om de tv aan te zetten. Wel gewoon douche, ontbijt en berichten.

Ik was een beetje aan de late kant vanmorgen in de kerk. Dominee Wesseling had voor de dienst in mijn boekje geschreven. 
Bijbeltekst Efeze 1 v 17;  Moge de God van onze Heer Jezus Christus, de vader van alle luister, u een geest van inzicht schenken in wat geopenbaard is opdat u hem zult kennen.

De route ging vanmorgen vanaf huis, van Zwietenpark, Maasoeverpad, Vutterpad, Rietveldenweg, Ruwekampweg, Kruiskampsingel,  Kardinaal de Jongsingel, Evertsenstraat(kerkboulevard),

Na de dienst Kruiskamppad, over de A59, Meerheuvelpad, Vutterpad, over de Dieze, Engelensedijk, Orthen, Schaarmeesterstraat, Het Wielsum,. De Bokkelaren, fietstunnel en terug.

Behoorlijk veel regen, veel foto's van schuilplekken maar toch genoeg uiteindelijk.

Ik voel me verder wel goed. De dag is toch goed verlopen.

Statistieken;
14,07 Km afgelegd.
1:36:54 Opnametijd.
11,97 Km/u gem snelheid bij beweging.
20,26 Km/u hoogste snelheid.

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=1gMDFUp9Owd_0LE9FeJhURNjWE3HLUMDr&usp=sharing


Verkeerde volgorde hier; kan er niets aan doen.


Fietstunnel ff droog


De Dieze daarboven A59 en Maasoverpad 


Hetzelfde punt


Dood of levend?


Beton


Bij het begin of einde brug


Daar kwam ik vandaan


Geen grote takken gelukkig


Deze gelukkig niet op he tpad


Engeltje van het Engelenmeer A


Engeltje van het Engelenmeer B knuffels


Engeltje van het Engelenmeer C


Buiten bij de kerk


Route van Gert


Deze fiets is nieuw voor mij


Orgel in de kerk 


Krukjes voor kinderen Jan wou ze al opbergen


Kruiskampsingel belangrijk punt voor mij 


Afrit A59 Engelen Vutterpad vlak bij


Vutterpad


Brug over De Dieze en Maasoeverpad en A59


Begin of einde brugdeel


Deze keer zonder schip


Even droog Maasoeverpad


Andere kant


Lodsi tag graffiti betekenis onbekend


Hieronder de deur kwam er water uit


Water in zicht


Daar kwam ik vandaan


Onder overkapping bij mij thuis

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.