zondag 13 februari 2022

Zondag kerk en rondrit

Vanmorgen ging de wekker om 8:05 tijd genoeg voor de douche, ontbijt, berichten en zappen zenders tv.

Ik kwam mooi op tijd aan in de kerk; rond 9:45. 

Genesis 22 Abraham die zijn zoon Isaak moest offeren op een altaar wat gelukkig op het laatste moment niet hoefde.

We hadden deze keer Heilig Avondmaal met brood en wijn. Symbool voor het offer van Christus. 

Na afloop had onze eigen dominee deze keer in mijn boekje geschreven. 

Diverse mensen gesproken, was leuk.

De rit terug ging rond het Engelenmeer, maar ik had pas laat mijn  geo app van pauze gehaald. Vutterpad tweede keer, Treurenburg en Sluisweg helemaal door gereden gestopt met de geo app  bij het Geerke.

Ik voel me goed, maar ik weet nog niet of ik naar de tweede dienst ga. 

Statistieken;
15,2 km afgelgd
1:36:09 Opnametijd.
10,79 Km/u gem snelheid bij beweging.
17,55 Km/u hoogste snelheid.

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=1J8xKDZZ4B2lcBq6l0H4ZvqadPA4jrlUb&usp=sharing


Fietsrit van deze zondag


Bij wildrooster hek nu wel open


Wildrooster daarachter snelweg en Bokkelaren flat


Brug kun je overheen ingelaste rondleiding 
begreep ik, voor jongeren


Hier is het hek wel gesloten


Trappen naar het spoor


Maasoeverpad spiegel en 2 Lodsi tags 


Maasoeverpad brug over het water links A59 snelweg


Vuttepad


Kerk klok


Kerk, lessenaar, preekstoel, tafels 
voor het avondmaal, orgel en zo


Stukje kerkzaal 


Water achter kerk 


Laatste aanwezigen


Bord 


Slagboom vast aan ketting met slot


Stroopwafels 


Bankje


Grasland zonder vee


5 windmolens 1 oudere 


Paarden bordje inrit vrijlaten 


Haverleij 


Kom hier niet zo vaak 


Afrit A59 Vutterpad, hout klaar om afgevoerd te worden


Zig zag weg omgeving Graaf van Solmsweg
trap rechts deze keer niet in beeld


Plas en oud voertuig staat er al heel lang


Iets naar links


Worden de koeien hier gemolken?


Treurenburg spoorbruggen links voor fietsers 
en wandelaars rechts voor snelverkeer


Vanaf de Sluisweg, daarachter de Maas


Einde Sluisweg, deze foto is redelijk uniek

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.