woensdag 23 februari 2022

Woensdag Lokerenpassage en Adm. Scholing

Gisteravond eerst gebadmintond en iets gedronken. Daarna laat nog de pc gestart en nog laat e-mails gestuurd en zo.

Vanmorgen ging de eerste wekker om 7:55 eerst de was in de wasmachine gedaan en gestart. Daarna ontbijt en zo. Vroeg vertrokken voor de boodschappen en bezoek Harm. 

Ik was er vroeg bij, maar omdat ik ineens veel berichten kreeg werd het toch later. 

Vertrokken naar het van Zwietenpark, Maasoeverpad, Graaf van Solmsweg, Ruwekampweg, Hedikhuizerweg. 

Ik was mooi op tijd bij de Adm. Scholing, kreeg te horen dat mijn toets van Word was nagekeken, maar ik had helaas niet voldoende punten.

Aanwezig bij de Adm. Scholing; Els, Tamara, Eric, Carol, Herbert en Saskia. Afwezig Andricke, Corné en Felicia. Verder normaal verlopen.

Na Adm. Scholing  Helftheuvelweg, Zandzuigerstraat, Diezekade, Veemarktweg, Orthenseweg, Aartshertogenlaan, Rompertsebaan en Klokkenlaan.

Ik voel me verder wel goed.

Mijn vader belde dat ze vanavond naar de kring van de kerk zijn. Dus kan ik niet om19:30 met ze bellen.

Statistieken;
11,65 Km/u afgelegd
1:20:26 Opnametijd.
11,59 Km/u gem snelheid bij beweging.
24,02 Km/u hoogste snelheid.

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=1lNZvUw-98bJUF2Uda3mQL6b4IzBQVwN6&usp=sharing

Fietsrit van deze woensdag

Weer verkeerde volgorde van foto's niets aan te doen.


Verkadefabriek A


Verkadefabriek B


Verkadefabriek C 


Verkadefabriek D


Ingang Verkadefabriek


Binnenkort


Balken zuid Willemspark


Silo's 


Onder bruggen 


Royal Welshbrug 


Omgeving Ertveldplas 


Omgeving Brabant Hallen


Bij Trierbrug trap zonder fietsgoten 


Deze keer weer wel met schip aangemeerd


Heineken terrein


Idem


Veel kratten


Detail Hedikhuizerweg


Vanaf het Maasoeverpad nieuwe windmolen


Het loopt hier omhoog


Bij Harm


Idem


Idem


Jumbo A


Jumbo B


Jumbo C


Jumbo D


Jumbo E
Senseo pads, vla, wijn, aardappelen, witlof en vlees 


Voorheen Blokker, wat er nu komt weet ik niet


Pas geknotte bomen 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.