vrijdag 4 februari 2022

Vrijdag OAD Vught en Lokerenpassage en zo

Vanmorgen ging de wekker om 7:03, douchen, ontbijt, veel berichten en iets later vertrokken. Ik kwam toch redelijk op tijd aan. Ik moest weer zijn bij de OAD in de Kettingweg pand WSD.

Ik had te maken met Marjo, Harold(2), Ron, Mardi, Ton, Corné, John, Eric en anderen. Ik mistte een aantal mensen.

Bezig met een soort plastic klepjes met veer per 10 inpakken. Ik heb er 58 in totaal gedaan, dus 580 klepjes in totaal ingepakt. Tellen vond ik lastig, 4 stapels van 8 maakt 32 kan niet anders ook al had ik 1 vergeten aan vinken.

De pauze ging ook weer goed, ik had een mars en een gevulde koek en koffie.

De rit terug ging ook goed, Paardensteeg, Bossche Broek, Zuiderparkweg, bij de Pettelaarseweg, op het gebruikelijke punt stroopwafels gegeten en water gedronken en toen kwam Sjors gelukkig in beeld.

Daarna Parade, Sint Josephstraat, van Berckelstraaat, Kapelaan Koopmansplein,.Mgr. Diepenstraat, Rompertsebaan, Klokkenlaan, thuis en Lokerenpassage.

Harm weer gesproken, kaart op de bus gedaan, langs het Stoepje Patrick en Walter gezien, en weer naar huis.

Ik voel me verder wel goed, beetje moe is niet erg.

Statistieken;
22,42 Km afgelegd.
2:20:21 Opnametijd.
12,25 Km/u gem snelheid bij beweging.
21,01 Km/u hoogste snelheid.

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=1lamMPRR9p55d-Brr43qbZNoe4J5a4Eri&usp=sharing


Fietsrit van deze vrijdag


Aartshertogenlaan, feest verhuur bedrijf en tankstation Tango 


Tunneltje voorheen wit


Schuine gevel omgeving Brugstraat


Koningsweg 101 


Ook Koningsweg voor auto's gesloten 
voor fietsers gelukkig wel open


Omgeving Heetmanplein smeedwerk en katjes


Stuwen op afstand te bedienen


Belangrijk punt Vught Glorieuxlaan 


Ook van belang Kettingweg omgeving hoofdingang Voorburg,
hier bril afzetten, geo app op pauze 
zetten en mobiel op zacht


Per 10 inpakken 


Lege doos


Water tap punt WSD, Dasta koffiebeker 


Palet inhoud weet ik niet


Pennen en vlaggetjes hoefde ik vandaag niet te doen.
Ton was er mee bezig dezelfde tafel.


Paletwagens en zo 


Kunststof boxen Overtoom lage en hoge


Voorraad ongevouwen dozen 


Kleine veren opgestapeld


Afkeur 


Potgrond en zaden van tomaten


Plakband automaat om dozen dicht te maken 


Verzameling inhoud weet ik niet


Zakjes en tellen hoeveel er zijn gedaan.


Koffie automaat melk en melk  kun je op toetsen 


Gevulde koek, mars en koffie meer heb ik niet nodig


Zakjes gevuld 


Omgeving Boxtelseweg plas bij Crucifix


Rechts snelweg A2 geluidswal 


Kunst bij de Amazones de twee delen raken elkaar niet.


Stukje Amazones

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.