zaterdag 26 februari 2022

Vrijdag Utrecht en zaterdag eendenkooi

Gistermiddag werd ik opgehaald per auto door mijn zus Mieneke en haar zoons Daniël en Timon. Gereden naar Utrecht beetje file gehad. 
Verjaardag vieren van mijn vader die verleden week 80 is geworden.
Later kwam Jonathan de zoon van Mieneke er ook bij.
En mijn moeder was er ook bij.

Chinees gegeten, ik had een loempia, en ijsje als toetje.

Vanmorgen naar de eendenkooi geweest, aanwezig waren Rut, Ton, Teun, Jacques, Rini, Sander, Alfons, Thijs, Iwein, Agnes en Nicole, de laatste 3 nieuw. Afwezig Annemiek, Tim,  Nelly, Paul en Wim.

Het kaartje begint bij de eendenkooi en eindigt thuis.

Ik voel me wel goed verder.

Dadelijk nog naar de Lokerenpassage.

Het ergste en moeilijkste van vandaag weer gehad hoop ik.

Statistieken;
0,87 Km afgelegd.
18:40 Opnametijd.
3,5 Km/u gem snelheid bij beweging.
4,2 Km/u hoogste snelheid.



Wandelroute van vandaag


Gisteren uitzicht van 8 hoog


Aardbeienvlaai 


Soort gloeilamp


Drukke Kardinaal de Jongweg


Uitzicht van opzij


Kun je inklappen is al oud

+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Zaterdag eendenkooi


Koeienhuisje


Stukje eendenkooi


Draaibrug, daar kun je naar binnen


Bij de ingang


Spiegelbeeld


Deze niet nodig


Brug richting tent


Stukja walkant


Kippengaas tegen bevers


Vreemd hoekje


Voetpad


Werkhandschoenen op stam 


Omgevallen 


Kruiwagen met takkenschaar, zagen en touw
touw gebruikt om boom uit het water te trekken.


Stukje boom


Kooikerhuisje met pad er heen


Takkenschaar met handschoenen


Werkhandschoenen


Er moeten nog wat bomen uit het water gehaald


Om takken uit het water te halen
deze keer ben ik niet gevallen 


Details


Brug weer terug


Nieuwe aanplant op hoekje bij wildrooster


Speelplek van Zwietenpark 
honden uitren veldje niet in beeld

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.