zaterdag 5 februari 2022

Zaterdag Sint Jan kerststal met zus

Gisteravond kwam mijn zus na het eten op bezoek. Ze vertrekt pas vanavond weer. 

Vanmorgen ben ik niet naar de eendenkooi geweest, pas redelijk laat opgestaan. Samen met Mieneke mijn zus naar de Lokerenpassage gewandeld boodschappen bij de Jumbo gedaan, en even samen bij Harm geweest.  

Om 14:00 was de planning bezichtiging kerststal in de Sint Jan, is gelukt. We zijn met de fietsen gegaan.  Daarna een stukje gewandeld in de binnenstad. 

Geo app laat aangezet, Kerkstraat fietsenstalling, Sint Jan bezocht, Markt, Hinthamerstraat, rond oude GZG terrein, Sint Josephstraat, en terug Mgr. Diepenstraat, Rompertsebaan, Klokkenlaan, thuis daarna met de auto naar de Afrikalaan Vindingrijk, en terug

Ik kwam Martin en Antoinette tegen, ze kwamen ons tegemoet fietsen bij rotonde sint Teunislaan. 

Later op de weg terug Gert.

Ik voel me verder goed.

Statistieken;
15,81 Km afgelegd.
1:49:20 opnametijd.
12,31 Km/u gem snelheid bij beweging.
64 Km/u hoogste snelheid.

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=1bBUKI6FawF9IjcY8Bn484Z3pXYp0Aqot&usp=sharing


Fiets en wandelroute van deze zaterdag


Boodschappen Jumbo


Vanaf een brug waar ik vaak langs kom


Dezelfde brug


Sint Jan kathedraal


Overleden personen


Beelden


Muzikanten


Zebra


Druiven


Soort brug


Bokje


Naam vogel weet ik niet


Geit


<>


Beelden 


Kerststal


Om muntjes in te doen


Stoelen


Deur en zo


Hinthamerstraat


Toch nog redelijk druk


Huis van Jeroen Bosch geweest links ingestort gat in de markt


Gevels bij Markt


Beelden groep


Ik zelf


Samen met zus


Oude kerk naam onbekend


Fietsenstalling Kerkstraat


Vindingrijk 


Knikkerbaan

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.