maandag 21 februari 2022

Maandag Vught dierenweide en Cementrum

Vanmorgen ging de wekker om 7:11 om 7:45 moest ik op de fiets zitten en dat is gelukt, heel veel regen gehad vandaag en soms ook veel wind. 
Toch gelukt om in de kantine van de dierenweide te belanden. Ik had te maken met Ad, Marcel, Petra, Rien, Rudy, Frans, Chiel, Ali, Wil en anderen. Afwezig Henri.

Samen met Frans de afvalbaken weer geleegd het ging weer lastiger dan de vorige keer.

Naar Manon gezwaaid.

Rond 11:00 begonnen aan de reis terug. Veel regen, regenkleding niet voor niets aangetrokken dus. 

Bij het Cementrum droog mijn geo app gestopt. Mijn remmen van mijn eigen fiets afgesteld achter ging een beetje lastig binnenkabel in moeten korten. Als ik nieuwe remblokjes ga monteren ook nieuwe binnenkabel nodig.

Koffie gedronken en Willem gefeliciteerd vandaag 73 geworden.

Ik voel me verder wel goed. Dadelijk boodschappen doen.

Statistieken;
18,49 Km afgelegd.
1:46:59 Opnametijd.
12,97 Km/u gem Snelheid bij beweging.
20,85 Km/u hoogste snelheid.

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=1JEMIgZVlcjmWIZLARTnY2WEq8bDLzC3h&usp=sharing


Fietsrit van deze maandag


Klokkenlaan


Klokkenlaan Jumbo vrachtwagen


3 gevels einde fietspad


Aartshertogenlaan Sancta Maria Mavo 


Omgeving Buitendijk


Plein waar ook de stadsbussen moeten keren


Graafmachine


Photoshop steden wand 


Essent gebouw


Gerard betekent dappere speerstrijder


Bij nieuwe fietsbrug bord Vught


Maurickbrug heb ik gebouwd zien worden


Omgeving watertoren parkeerplek van mijn fiets


Stukje kantine gebouw


Nieuw hok voor Gekko's 


Niet te zien hier


Detail bij opgezet hert


Senseo


Bord met varkenskoppen, kaarten en pennen en zo


Inpakspullen


Taalstraat even droog


Vanaf het Cementrum flat op palen  onderin sportzaak
plein zonder fiets 


Theezakjes en zo 


Suiker en melk


Waterkoker en koffiezetapparaat 


Functie kleed onbekend


Natte groep


Mijn koffie in het midden


Gereedschapskast 


Fiets in takels

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.