donderdag 24 februari 2022

Donderdag binnenstad en Lokerenpassage

Vanmorgen had ik de wekker om 7:30 gezet, maar 8:00 bewust uit mijn bed gestapt. De gewone dingen; pillen, ontbijt, scheren, tanden poetsen, berichten en zo.

Ik ben uiteindelijk 8:49 op de fiets gestapt, bril thuis gelaten. Rugzak bij me 

Naar zuidelijke richting vertrokken, Aartshertogenlaan, Orthenseweg, Emmaplein, fiets onder station geparkeerd rij 17 nummer 103, Stationsweg, Jumbo City cassis gekocht,  Uilenbroek, Markt, Kerkstraat, fiets opgehaald, in noordelijke richting gegaan, Orthen, Hambakenweg Maaspoortweg, Romelaan en Lokerenpassage.

Bij de Lokerenpassage eerst even naar Harm geweest, Jumbo boodschappen gehaald Mary net gemist wel even gezien en daarna Djenny gesproken, was lang geleden, hij was een oud collega WeenerXL fietsenwerkplaats Vindingrijk.

Mevrouw de Jong ook even gesproken. 

Ik voel me verder wel goed, het lastige van vandaag hopelijk even weer gehad. 

Ik denk dat ik de deur verder niet uit hoef vandaag. 

Statistieken;
12,04 Km Afgelegd.
2:17:17 Opnametijd.
6,79 Km/u gem snelheid bij beweging.
20,61 Km/u hoogste snelheid.

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=1zK_TOgrkTVyKHiNsF9yUeQ4u-dakDssS&usp=sharing


Fiets en wandel route van deze donderdag


Waarom die takken niet gelijk weg gehaald?


Fietstunnel 


Terug kijkend bij fietstunnel 


De Klokhoek Klokkenlaan 


De Hooghe Clock  rechts nieuwer


Rompertsebaan Dela uitvaartcentrum 


Orthenseweg hoogwerker


Omgeving Buitendijk


Rommelig hoekje met hoogwerker en nieuwe graffiti 


Oeteldonk tooi 


Draak


Regenboog kleuren zebra


Jan de Groot vitrine


America Today


Binnendieze opstappunt bootjes


Naam weet ik niet


IJswinkel gesloten ronding vroeger heel anders


Viskraam op rolletjes 


Vrachtwagen Markt daarachter VVV en zo


Put en Puthuis Markt


Heinen boekwinkel


Verhuur steps geloof ik


Tijdelijk afgesloten


Puzzel 1000 stukjes


Stationsweg brug


Steigers en zo


Voorheen flappentappen


Sakana ooit hier gegeten 


Jumbo boodschappen; stroopwafels, bak en braad,
sap, ice tea perzik, Energy Mix, koffie met melk en suiker en roerhoutje


Wijnvat-zetel had ik boterhamen lunch op gezet

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.