vrijdag 25 februari 2022

Vrijdag OAD Voorburg en Lokerenpassage

Vanmorgen ging de wekker om 7:03 voldoende tijd om op te staan, douche, en berichten.

Het regende dus regenkleding aan gedaan.  

Vertrokken in zuidelijke richting station, Koningsweg, Heetmanplein, Taalstraat, Maurickplein, Boxtelseweg, Park Glorieux, Kettingweg OAD. 

Deze keer weer vlaggetjes op pennen zetten. ik heb er heel wat gedaan maar niet goed kunnen tellen.

Ik had te maken met Harold 1 andere vakantie, Ron, Mardi, Ton, Corné, John, Justin, Andricke, Henri, Wilco, Jan en Marjo.

Daarna vertrokken in noordelijke richting, Carillonstraat, Boxtelseweg terug, Paardensteeg, Pettelaarseweg Sjors weer ontmoet,  Parade, Sint Josephstraat,  van Berckelstraat, Mgr. Dienstraat, Rompertsebaan, Klokkenlaan, van Zwietenpark en Lokerenpassage.

Even bij Harm geweest, en langs het Stoepje gelopen, Patrick niet gezien, Walter, Roelina en Aleide wel. 

Dadelijk haalt mijn zus me op per auto en dan gaan we naar Utrecht verjaardag van mijn vader vieren.

Ik voel me verder goed.

Statistieken;
21,5 Km afgelegd.
2:15:36 Opnametijd.
12,63 Km/u gem snelheid bij beweging.
19,65 Km/u hoogste snelheid.

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=1I9Y4tgk6QM0hA6RHiPhNS8gFoTa_Tf_r&usp=sharing


Fietsrit van deze vrijdag


Rompertsebaan even droog


Carnavalskleuren 's-Hertogenbosch


Oeteldonk station


Koningsweg nog niet klaar


Asfalt machine


Smeedwerk brug bij Heetmanplein


Aan de overkant


Begin Kettingweg


Water tap punt


Palletwagen 


Overtoom kratten laag en hoog


Pennen met vlaggetjes 3 x 10 = 30 


Voldoende vlaggetjes voorlopig


Kale pennen zat


Deze doos nog een stuk voller gekregen 


3 x 4 = 12


4 x 4 = 16


2 x 5 = 10


4 x 5 = 20


4 x 4 = 16


Pauze Mars, gevulde koek en koffie met melk en suiker


3 x 5 + 2 = 17


3 x 5 = 15


Taalstraat Vught markant gebouw 
deur lang niet altijd open


Fietsknooppunten 


Parade Sint Jan nieuwe bomen


Stukje Sint Jan 


Lente achtig al


Mgr. Diepenstraat De Amazones


Broodmaaltijd

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.