dinsdag 8 februari 2022

Dinsdag toets Word af, Helftheuvelpassage en vader op bezoek

Vanmorgen ging de wekker om 7:35; douchen, ontbijt, berichten en vertrek. Klein beetje aan de late kant  bij Adm. Scholing, maar niet veel. Toets van Word afgekregen, word morgen nagekeken als het goed is.

Stukje Helftheuvelpassage gehad, alleen bij Big Bazar op bezoek geweest, niets gekocht. Bij de Klokkenlaan kwam Ria van Willem me weer tegen. 

Rond 11:00 kwam ik thuis aan; ik was nog geen minuut binnen toen belde mijn vader aan. Zijn reis was voorspoedig verlopen. 

Gekookt en gegeten, vlees opgewarmd, aardappels, Chinese kool, groente sausje.

Samen afgewassen en ik alleen naar Harm heen en weer gereden. Daarna stukje achtertuin gedaan, snoeien en zo.

Mijn vader vertrok weer op tijd, vroeger dan ik dacht.

Ik voel me verder wel goed.

Statistieken;
12,07 Km afgelegd.
1:20:57 Opnametijd.
11,79 Km/u gem snelheid bij beweging.
29,15 Km/u hoogste snelheid.

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=1No14kJ8SRqBUhWyg_Tyoc7P9z2wSEWYX&usp=sharing


Fietsrit van deze dinsdag


Wildrooster gesloten


Takkenzooi


Ganzen bij Omron plas


Graaf van Solmsweg


Hedikhuizerweg met water


Ook de Hedikhuizerweg iets verderop na 10:00


Ingang Helftheuvelpassage waarde transport


Voor kinderen


Vaas met bloemen


Slager A


Slager B


Gangen rustig


Taart


Juwelier A


Juwelier B


Sloffen 


Gieters


Om gazon of tuin te sproeien


Wasmanden


Masker


Fruit-tella


Pannen


Stapelbaar


Berkman tankstation Kooikersweg


Water tap punt Postcode loterij
JOP (Jeugd Opvang Plek)


Bij 13 Loten water en zo 


Klimtoren


Rotonde omgeving station 


Draak bij station ongebruikelijke hoek


Loopbrug richting Citadel

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.