donderdag 10 februari 2022

Donderdag fietsrit Vught nieuwe fietsbrug en Lokerenpassage

Vanmorgen gingen de wekkers om 8:00 en 10:00 medicijnen, en laat op bed gebleven. Ik had last van spierpijn in mijn benen, vooral bukken ging lastig. 

Toch op de fiets gestapt, ik wou deze keer over de nieuwe fietsbrug bij "De Witte" vanaf Vught.

De rit via station  is aardig bekend, maar nu bij "De Witte" rechts Postweg, Kampdijklaan, Loonsebaan, Bosscheweg, Vughterweg, Bastion Vught,  Parklaan, Spinhuiswal, Zuidwal, Hekellaan, Papenhulst, Louwsepoort, Sint Josephstraat, van Berckelstraat,  Mgr Diepenstraat, Rompetsebaan, Klokkenlaan, van Zwietenpark,  Durendael en Lokerenpassage. 

Bij de Lokerenpassage even bij Harm geweest en bij Mary van Jumbo boodschappen gedaan. 

Ik voel me verder goed nu. Vandaag is het een rustige dag ook verder waarschijnlijk.

Statistieken;
16,13 Km afgelegd.
2:02:39 Opnametijd.
9,73 Km/u gem snelheid bij beweging.
19,03 Km/u hoogste snelheid.

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=1uk-oQmPel4UqKsLa7HjGn0t1joKhIRpE&usp=sharing


Fietsrit van deze donderdag


Ontbijt vaste prik Engery Mix met melk


Rotonde Sint Teunislaan 3 schuine gevels


Sancta Maria Mavo Aartshertogenlaan 


Kapsalon Mourad Orthensweg


Voorheen GGD gebouw nu woningen 
groot bouwwerk is al even bezig


Omgeving Buitendijk 


Koningsweg, parkeerplekken voor artsen


Fietsers kunne gewoon rechtdoor
straat voor auto's nog niet klaar


Fietsrekken nog ingepakt


Losse spullen


Paleisbrug liften in onderhoud


Lucht in en uitlaten waarvoor weet ik niet


Pand bij Heetmanplein


Trap bij stuwen


Deze stuwen


Voetpad 


Smeedwerk bij 6 lantaarnpalen 


Vughterweg, hoe oud zouden de bomen zijn?


Brabant service station al jaren op dit nieuwe plekje 


Rotonde hier linker fietspad aangehouden voor het eerst


Alles nieuw


Loonsebaan 3 sporen 


Kunst bij "De Witte" voorheen beneden glas en water 


Nieuw stukje weg voor mij


Zicht op plas


Moerasdraak pontje over is een tijd geleden voor mij 


Krokussen beginnen nu al 


Bastionder detail 


Bij parkeerplaats Sint Jan


Klein Venetië bij Carnavalsmuseum

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.