zaterdag 19 februari 2022

Zaterdag in de eendenkooi gewerkt

Vanmorgen ging de wekker om 8:00, ik wou rond 9:00 aankomen bij de eendenkooi en dat is gelukt. 

Gewerkt met John en anderen. Rut, Ton, Teun, Annemiek, Tim, Jacques, Rini, Sander en Nelly.
Afwezig Paul, Alfons, Thijs, Wim en anderen.

Kruiwagen vullen en takken op de houtril plaatsen, snoeien gereedschap bewaken. Om 10:30 begon de pauze weer, dat was leuk. Ik zetten mijn mobile navigatie weer aan en toen kwamen er twee onbekenden man en vrouw die ik naar de tent heb gebracht. Ze wouden ook komen werken. Rut heeft ze verder opgevangen.

Terug gewandeld zonder problemen niet over de wildroosters gegaan deze keer. Even bij het scoutingsgebouw geweest.

Ik voel me verder goed.

Dadelijk nog even naar Harm en boodschappen doen en zo.

Statistieken;
1,3 Km afgelegd.
26:09 Opnametijd.
4,06 Km/u gem snelheid bij beweging.
4,49 Km/u hoogste snelheid.

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=17AVRE2Pih1rGhuH5rqPAijmrpy0LiXNk&usp=sharing



Wandelroute eendenkooi van deze zaterdag


Geknot en takken opgeruimd


Weener XL keet


Hekken bij koeienhuisje


Bij wildrooster


Stukje eendenkooi


Draaibrug bij eendenkooi


Laarzen bezems 


Bij ingang takken/stammen zooi


Bij ingang wordt dit ook gebruikt?


Takkenzooi


Wat verder 


Detail boom


Brug


Snoeischaar en handschoenen nodig gehad


Ik heb mijn wagen volgeladen.....


Bij ingang


Deze worden deze keer niet gebruikt


Houtril 


Dezelfde


Stuk boom


Omgewaaid door de storm 


Plas in het midden


Omgewaaid


Diverse hopen groenafval 


Recent gespleten boom


Net weer gelost


Werk van een bever


Op dit hoekje stond vroeger een boom


Waterkant en zo


Scouting gebouw

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.