zaterdag 12 februari 2022

Zaterdag eendenkooi

Vanmorgen ging de wekker om 8:00 ruim de tijd om naar de eendenkooi te wandelen. 

Ik had daar te maken met; Rut, Ton, John, Teun, Alfons, Jacques en Rini. 

Stukken gezaagde stammen per kruiwagen heb ik een heel eind naar de ingang gebracht.

Ik had zelf aloë drank mee genomen, en kreeg van John appelgebak.

Het was mooi zonnig weer wel een beetje koud.

De rit terug niet over de wildroosters omdat die verderop afgesloten konden zijn. 

Ik voel me verder goed, een beetje moe, maar dat is niet erg.

Verder weinig plannen; boodschappen koken eten dat soort dingen.

Statistieken;
1,74 Km afgelegd.
38:21 Opnametijd.
3,99 Km/u gem snelheid bij beweging.
4,87 Km/u hoogste snelheid.

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=1oMhx3FESuSJoxGb6ChsUUl-ZITWuydUX&usp=sharing


Wandel route eendenkooi


Tuinen van buren


Fietstunnel onder de A59 veel camera's 


Koeienhuisje 


Hek bij wildrooster nu wel net open


Water bij snelweg A59 daarachter Bokkelaren flats



Bij eendenkooi


Draaibrug kun je overheen lopen


Strop om boom voor vaartuig


Stukje pad en zo


Deze stapels hout liggen er al lang


Deze brug heb ik nooit nodig


Deze wel


Brug bij vangpijp 


Oude dode boom


Plas in het midden


Hok bij tent


Kruiwagen van Rut vermoed ik


Bok met tak


Insectenhotel 


Bankjes


Deze moest ik bij de ingang lossen 


Kooikershuisje luik zit vast


Onderweg


Appelgebak van John was lekker


Catering spullen


Stuk pad


Dode boom; wie heeft die takken afgezaagd?


Voorheen hier een verbinding


Kunst ik zie er een koe of paard in


Relatief nieuw vlakbij huis

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.