woensdag 16 februari 2022

Woensdag poetshulp, Lokerenpassage, Adm. Scholing en terug

Gisteravond gewoon badminton gehad, niet voluit gegaan omdat ik vorige keer veel spierpijn in mijn benen had.

Vanmorgen ging de wekker om 8:15 rond 9:00 verwachtte ik Tamara van Tzorg, en ze kwam gelukkig mooi op tijd. Bed verschoont, ik de was gestart en schone was afgehaald en opgeborgen. Rond 11:00 was mijn wasmachine klaar, moest even wachten. Natte was opgehangen en daarna gelijk door naar Harm. 

Mijn geo tracker app pas gestart bij de Lokerenpassage, via Maaspoortweg naar de Omron en Maasoeveprad gereden; nooit eerder zo gereden. Veel tegenwind; geparkeerde fiets 1 keer omgewaaid.

Verder gereden naar Graaf van Solmsweg, Moeskampweg, Hedikhuizerweg.

Bij de Adm. Scholing had ik te maken met Els, Tamara, Andricke, Eric, Carol en Felicia. Afwezig Corné, Herbert en Saskia.  

Terug via Weerdskampweg, Rietveldenweg, Zandzuigerstraat, Adelheidstraat, San Salvatorstraat, Orthen, Hambakenweg, het Wielsum, De Baken, De Bokkelaren en fietstunnel.

De regen viel gelukkig mee, regenkleding ook terug niet nodig gehad. 

Ik voel me verder goed, het paste allemaal goed in elkaar.

11,72 Km afgelegd.
1:36:28 Opnametijd.
10,86 Km/u gem snelheid bij beweging.
22,79 Km/u hoogste snelheid.

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=1SzAxxnBTauURjBQICotXLhrxPOyN7Nfu&usp=sharing


Fietsrit van deze woensdag


Wasmand ondergoed


T shirt ooit gekregen van Adri


Mergel staat al lang in de vensterbank


Uitzicht vanaf min zolder


Bij Harm Id your pet naam graveren denk ik


Stukje Maaspoortweg, hier kom ik maar zelden met daglicht


De Schans aparte watergoot


Berm bloempjes


Verkiezingen


Tankstation gedeeltelijk


Stuw bij Omron plas


Graaf van Solmsweg, hoogspanningsverdeelstation
GSM mast en windmolens


Reclame van laken is ooit gescheurd geweest.


Bij Rietveldenweg


Moeskampweg


Hedikhuizerweg, hoezo hier pallets


Steigers Hedikhuizerweg


Statief Adm. Scholing


Kast kantoorspullen


Printer, copier en scanner


Bij werkplek


Schriftje 


Weerdskampweg 4 schuine gevels


Bij Pali group 


Mercedes en verderop Renault


Graffiti omgeving WeenerXL


Andere kant


De Baken


De Bokkelaren


Takkenzooi bomen zojuist geknot

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.