vrijdag 11 februari 2022

Vrijdag OAD Vught en terug

Vanmorgen ging de wekker om 7:01 douche, ontbijt, berichten, op tijd vertrokken.

Weg heen redelijk normaal via station, brug bij De Witte, Taalstraat, Kettingweg OAD, Voorburg terrein, Boxelseweg, Maurickplein, Taalstraat, Paardensteeg, Zuiderparkweg, Pettelaarseweg Sjors, Parade, Kardinaal van Rossemplein,  Zuid Willemsvaart, Sluis 0, Graafseweg, van Grobbendonklaan, station oost, Bruisitensingel, Harendonkweg, Maaspoortweg en Lokerenpassage.

Het was weer leuk om Sjors te ontmoeten, gebruikelijke plek en zo. 

Bij OAD (Ontwikkelingsgerichte Arbeidsmatige Dagbesteding) was Marjo was er voor het laatst; in de pauze kregen we cake van haar. Verder aanwezig Harold(2), Ron, Mardi, Ton, Corné, John, Justin, Andricke, Wilco en Henri.

Ik kon liedjes zingen en vragen stellen vond ik leuk.

Daarna bij de Maaspoortweg gezwaaid naar de achterburen André en Marjon. Ik kwam ze later bij het winkelcentrum tegen en na Harm gesproken te hebben weer even met hun gekletst.

Ik voel me verder wel goed spierpijn bijna weg; maar toen ik even onder de tafel moest kruipen ging het even lastig.

Vandaag verder weinig plannen ik hoef nergens heen. Morgenochtend misschien eendenkooi.

Statistieken;
22,96 Km afgelegd.
2:33:25 Opnametijd.
11,20 Km/u gem snelheid bij beweging.
17,73 Km/u hoogste snelheid.

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=1J2Bifdr-9j1ynT-4Ua_bTAmRF40UbZOe&usp=sharing


Fietsrit van deze vrijdag


Omgeving Buitendijk


Koningsweg werkzaamheden 


Links Postweg (gisteren gehad) rechts richtingVught


Bij Maurickbrug


Maurickbrug


Kettingweg hier muts en bril af, geo app op pauze,


Onderdelen van vandaag


Veel veren 


Overtoomkratten en dozen 


Paletwagen en dozen


Schroeven tellen hoefde ik vandaag niet te doen.


Aparte spreekruimte


Pennen en zo


Detail


Ook andere werkonderdelen 


Elastiekjes en doosjes en zo 


Kapstok deze keer hing mijn jas ergens anders 


Statafel bij ingang handzeep en maskers en zo 


Gieter bij plant werk van Mardi


Veren


Cake van Marjo mars gekocht koffie is gratis


Koffiezetapparaat bekers voldoende


Rotonde omgeving hoofdingang Zorgpark Voorburg Vught


Water daarachter activiteitencentrum voorheen oude stenen hut


Segers gemaal bij takel om drijvend afval weg te halen


Café De Unie Kardinaal van Rossumplein 


Zuid Willemsvaart


Ophaalbrug bij Hinthamereinde 


Anthoniebrug bij Zuid Willemsvaart


Omgeving Graafseweg

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.