dinsdag 22 februari 2022

Dinsdag Adm Scholing WMO gesprek

Vanmorgen ging de wekker om 7:33 ruim de tijd om op tijd te vertrekken. Ik wou rond 8:45 arriveren bij de Adm. Scholing en dat is gelukt.

Aanwezig bij de Adm. Scholing; Els, Remco, Bert, Prisca, Nigel en op de valreep Eric.

Gereden van Zwietenpark, Maasoeverpad, Graaf van Solmsweg, Ruwekampweg, Hedikhuizerweg, Adm. Scholing, Helftheuvelweg, Kooikersweg, Helftheuvelpassage, Simon Stevinweg, Christiaan Huygensweg, Stationstunnel, Koninginnelaan, Havenstraat, Havensingel,  Orthenseweg, Aartshertogenlaan, Rompertsebaan, Klokkenlaan en terug.

Vandaag zou er iemand van de WMO indicatie komen dat was Aafke Tennekes we kenden elkaar een beetje van de kerk zij van de CGK en ik van de GKv lijkt op elkaar.

Ik ben voor 2 jaar weer klaar met de indicatie.

Ik voel me goed blij dat de planning goed is.

Dadelijk nog naar de Stijl, en Harm.

Statistieken;
12,07 Km afgelegd.
1:15:37 Opnametijd.
12,6 Km/u gem snelheid bij beweging.
18,82 Km/u hoogste snelheid.

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=1KZE_D-UhvNoAl9C1B5e1JbOzKplg-Ldw&usp=sharing


Fietsrit van deze dinsdag


Koeienhuisje


Bij draaibrug eendenkooi hier stond pas nog vegetatie


Plas bij boom


Hoog water bij Noorderplas


Rechts 37 links 38


De Dieze ruimte voor water onder A59


KEK en zo


Hedikhuizerweg bij water


Mijn schriftje gedeeltelijk
niet van vandaag


Hema zadelhoesje 


Verlichting


Handvatten


Zeep


Kaarsen 


Belleblaas met deksel met balletje 


Voor je verjaardag


Thee pot


Paas spullen


Vlaaien en zo 


Corona maatregelen


Kledingzaak


Slagerij


Frietbrood van Keulen


Bollen


Slager


Blokker


Reiswinkel


Taarten 


Lege gangen


Fietstunnel

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.