zondag 6 februari 2022

Zondag kerk en Cromvoirt

Vanmorgen hoefde ik niet zo vroeg op te staan, 8:20 ging de wekker. Rond 9:30 zouden Wim en Coby me komen ophalen. En dat is gelukt, naar de kerk gereden per auto. 

Kerkdienst meegemaakt een stukje uit Genesis eerste bijbel boek gelezen. 

Vergeten iets in mijn boekje te laten schrijven; is niet erg.

Met auto van Wim en Agnes naar Cromvoirt gereden spelletje triominus gespeeld. Samen met Wim stuk gewandeld toen stond mijn mobiel geo app op pauze. Ongeveer 40 minuten er over gedaan. 

Terug gebracht mooi op tijd thuis. Niet naar de tweede dienst geweest. 

Ik voel me verder wel goed, niet erg moe of zo.

Statistieken;
26,75 Km afgelegd.
57:35 Opnametijd.
39,27 Km/u gem snelheid bij beweging.
103 Km/u hoogste snelheid.

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=1r_oAFeFJpRCWbgAqwgqwNvPF2IG9_F0d&usp=sharing


Autoritten van deze zondag


Komen uit kerstpakketten 


Komt ooit uit Valkenburg


Stukje kerk 


Bedankt van Ichtus


Bar leeg 


Orgel 


Piano merk niet goed te lezen


Krukjes voor kindermoment


Poot piano 4 wieltjes ipv 1


Beam tam hoek 


Bij Wim en Agnes kaart


Tuin


Kamer behang en zo


Tafeltje en zo


Bloemen


Tulpen


Hond op vachtkleed 


Boeket


Grote pot


Figuur A


Figuur B


Figuur C


Vensterbank


Kast


Auto voor de deur


Einde Cromvoirt


Halverwege ergens


Oprit


Pony's onder afdak 


Huis

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.