woensdag 9 februari 2022

Woensdag de was, boodschappen en Adm. Scholing

Vanmorgen ging de wekker om7:55 zodat ik de wasmachine kon starten, medicijnen en later de was ophangen, en naar de Lokerenpassage fietsen, even bij Harm geweest en  kleine boodschappen doen bij Mary van de Jumbo.

Vertrokken naar de Adm. Scholing ik had daar te maken met; Els, Tamara, Andricke, Herbert, Carol, Felicia, Saskia en Eric (heel kort). Afwezig Corné.

Ze konden de antwoorden van mijn toets van Word niet vinden Dus het is nu onduidelijk wanneer ik de uitslag krijg. Vind ik niet leuk natuurlijk. 

Verder voel ik me wel aardig goed

Het wordt waarschijnlijk een rustige avond geen grote plannen.

Statistieken;
12 Km afgelegd.
1:22:07 Opnametijd.
10,23 Km/u gem snelheid bij beweging.
19,83 Km/u hoogste snelheid.

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=13OFFg1jz_6m-qMDAJr8Xqnru9JXRQtwq&usp=sharing


Fietsrit van deze woensdag


T shirt heb ik al lang, ik weet niet hoe ik er aan gekomen ben


Lokerenpassage voorheen Blokker nu afgeschermd 
ik ben benieuwd wat er nu gaat komen


Boodschappen van vandaag


Pjotr al lang dicht


Groenteboer A


Groenteboer B


Groenteboer C


Albert Heijn bloemen


Plas bij Noorderplas


Transformatorhuisje 


Ingang van het van Zwietenpark 
deze vind ik mooi


Stuwtje Maasoeverpad, er zijn er meer


Plas Graaf van Solmsweg


Keerplek voor vrachtwagens en hoogspanningsverdeelstation


Sligro kom ik vrijwel nooit


25 km staat er achterop


Adm. Scholing; koffie, thee, suiker, melk, bekers en zo   


Koekjes, melk en suiker 


USB sticks


Bij Zandzuigerstraat en Rietveldenweg 


Stukje Heineken terrein 


Deze keer zonder schip 


Trierbrug ingang Brabant Hallen 


Verderop Royal Welshbrug


Mercedes en Renauilt


Zandzuigerstraat, rechts spoorlijn links 
Weener XL en fietspad onder deze weg door


Stukje station 's-Hertogenbosch Oost


Fietsbrug bij station oost


Carolus voorheen ziekenhuis, nu woningen


Harendonkweg, gaat hier onder de A59 door.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.