zondag 26 december 2021

Zondag niet naar Utrecht wel een stuk gefietst.

Vanmorgen rond 9:00 met mijn vader gebeld; besloten om niet naar Utrecht te gaan. 

Gisteren werkte diverse OV routeplanners niet goed, vond ik irritant.

10:00 start uitzending kerk GKV Den Bosch, heb ik kunnen volgen. Voorganger preeklezer Jan van Groos.

Daarna even rust en berichten en daarna vertrokken voor een fietsrit. Langs de sportvelden, Oud Empel, Maasboulevard, Henriëttewaard, Haverleij, Beverspijken, Vutterpad, Rietveldenweg, Zandzuigerstraat, Royal Welshbrug, Onderwijsboulevard, onder station, Emmaplein, Orthen, Hambaken, Maaspoortweg en terug.

Ik voel me verder wel aardig goed, blij dat ik toch even weg ben geweest.

Statistieken;
22,87 Km afgelegd.
2:24:07 Opnametijd.
10,87 Km/u gem snelheid bij beweging.
21,12 Km/u hoogste snelheid.

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=1IP_yhkKKN4imbdNiwp6abPTpDzCzluPB&usp=sharing


Fietsrit van deze zondag 2e kerstdag


Einde 's-Hertogenbosch richting Oud Empel langs de snelweg A2


Begin Oud Empel langs de snelweg


Kapel begraafplaats Oud Empel


Uiterwaarden Maas


Dijk monument


Richting Maasboulevard


Ook in een ronding gebouwd, mar dar zie je hier niet


Maasboulevard verboden voor auto's


Stukje Maasboulevard, 
Ignis, Aqua, Terra en Aera 


Brug over de Maas richting Hedel 


Bij spuisluis Crevcoeur 


Ziet er nog nieuw uit


Henriëttewwaard


Haverleij 


Brug


Ander stukje Haverleij 


Voetpad


Rotonde hier hebben fietsers voorrang


Vutterpad kom ik alleen op zondag of bv 1e kerstdag


Rietveldenweg omgeving Bouwmaat


Rietveldenweg


Bushalte


Heineken terrein


Royal Welsh brug 1931 gebouw 


Voorheen afgebrand


Parousia kerk evangelische gemeente 


Paleiskwartier


KW1C Koning Willem 1 College 
Onderwijsboulevard


Emmaplein voorheen BD Brabants Dagblad


Hambaken Total tankstation 
heb hier ooit een boedelbak gehuurd

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.