vrijdag 17 december 2021

Vrijdag OAD Vught en terug

Vanmorgen ging de wekker om 7:07 tijd om te douchen, ontbijt en berichten.

Ik zat mooi op tijd op de fiets, om 7:45 reed ik door het fietstunneltje.

Onderweg ging de rit heen redelijk normaal, het werd wel erg laat weer een beetje licht.

OAD verliep goed, deze keer zeepjes inpakken, 2 per zakje.

Geen reden tot zorgen, als er iets tekort aan onderdelen dreigde te worden werd het tijdig aangevuld.

Ik had te maken met Andricke, Ton, Henri, Mardi, Marjo, Harold(2), John, Corné, Ruud, Ron, Ryan, Willy, Sascha en anderen.

De rit terug ging goed, na wat wachten kwam Sjors weer in beeld. Bij de Pettelaarseweg stroopwafels gegeten en water gedronken.

Heenrit via station, Heetmanplein, Taalstraat, Boxtelseweg, Park Glorieux, Kettingweg, OAD, Voorburg terrein, Paardensteeg, Zuiderparkweg, Pettelaarseweg, Parade, Sint Josephstraat 15 Orangerie,  Mgr. Diepenstraat, Rompertsebaan, Klokkenlaan, van Zwietenpark, Lokerenpassage en markt. 

Daarna korte route naar de Lokerenpassage, Harm ontmoet en via het Stoepje gelopen. 

Ik voel me verder wel goed, wacht op een telefoontje van Eva 

Vanavond verder geen bijzonderheden. 

Morgenochtend wellicht eendenkooi en morgenavond eten bij Jacques en Esther, ex schoonvader.

Statistieken;
21,99 Km afgelegd.
2:11:18 Opnametijd.
12,63 Km/u gem snelheid bij beweging.
20,10 Km/u hoogste snelheid.

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=1mI8wb9jLv9Uz0DygCvkcR4Z4jaPCBpHl&usp=sharing


Fietsrit van deze vrijdag


Emmaplein


Heetmanplein in het donker


Nieuwe fietsbrug omgeving rotonde bij "De Witte"


Begint vorm te krijgen


Brug naar kasteel Maurick 


Park Glorieux voorheen zusterflat 
van vlaggenmast kerstboom gemaakt


Karwei omgeving Kettingweg rotonde 


Rotonde vanaf de Kettingweg en hoofdingang Voorburg


WSD ingang


Werkzaamheden zeep inpakken 


Hier zat zeep in of nog steeds


Krukje bij paletwagen 


Nietjes inpakken deze keer niet voor mij


Voorraad genoeg


Plakbandautomaat op palet doosjes 


Deze doos later verder gevuld met zeep
2 per zakje om en om gestapeld


Bakken kunstof


Beetje versierd 


Kerstboom bij koffiemachine 


Pauze Mars, Snickers en koffie 


Kantine 


2 maal koffie genomen


Kerstman bij ingang 


Kluisjes


Regels


Receptie Zorgpark Voorburg terrein 


Brug bij kunst halve brug


Belangrijk punt voor mij; deze keer een korte route genomen


Kathedraal Sint Jan Parade DTV cameraman herkende 
mij van badminton toernooi winter lang geleden.


Sint Josephstraat 15

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.