zaterdag 11 december 2021

Zaterdag eendenkooi heen en weer gewandeld

Vanmorgen ging de wekker om 8:00 ik wou voor 9:00 aankomen bij de eendenkooi, en dat is gelukt.

Bij het kruispunt fietspad fietstunneltje hoorde ik mijn naam, een groep hardlopers en Jeanette zei goed bezig.

Bezig met snoeien takken kleiner maken en in de kruiwagen doen als voer voor de bevers.

Ik had te maken met Rut, Ton, John, Paul, Teun, Jacques, Thijs, Sander. Met mijzelf er bij 9 mannen vandaag.

Afwezig Annemieke, Tim, Alfons, Wim, Rini en Nelly.

Dadelijk vertrek naar de Gamma Vogelstraat, slot voor de poort kopen, en verder boodschappen doen.

Ik voel me redelijk goed, beetje moe maar niet erg.

Statistieken;
2,12 Km afgelegd.
35:16 Opnametijd.
4,24 Km/u gem snelheid.
12 Km/u hoogste snelheid(foutje signaal)

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=1oA88_ggee9q47Eju_s3vDz1omlQTNVPm&usp=sharing


Wandelroute van deze zaterdag


JOP Koeienhuisje


Kudde koeien


Wildrooster 


Water van Zwietenpark daarachter snelweg A59 en Bokkelaren flat


Werk van een bever, veel taken al weg
later de rest weg gehaald


Zwaan bij draaibrug ingang


Poort van binnenuit gezien


Bij de ingang


Vervolg pad


Brug verderop zand er bij


Richting plas in het midden


Takkenril


Kruiwagen, handschoenen, snoeischaren groot en klein


Werk van de bever


Loopt een beetje schuin


Oude boom


Snoeischaar op boom


Trapje, boom en korf


Stukje plas


Fort kruiwagen, snoeischaren en handschoenen


Boom weg gehaald de vraag is door wie?


Apart hoekje 


Kudde koeien 5 grote en 2 kleinere kalfjes


Dichterbij


Grazend


Iets verder


Ronding


Hetzelfde


Info over de koeien


Wildrooster

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.