woensdag 15 december 2021

Woensdag was, Adm. Scholing en terug

Vanmorgen ging de eerste wekker om 7:55 zodat ik de wasmachine kon starten, dezes keer met lange broek en overhemd die hard nodig gewassen moesten worden.  Ook handschoenen en zakdoek gingen mee. Handschoenen had ik met de föhn droog gemaakt kon ik gelijk weer gebruiken.  

Voldoende kunnen rusten en vertrokken naar de Adm. Scholing ik kwam daar mooi op tijd aan. 

Ik had te maken met Els, Tamara, Andricke, Herbert, Felicia en Eric kort. Afwezig Corné en Carol.

De weg terug ging via de Ertveldweg, van deze kant nooit eerder gehad. het begon al donker te worden.

Het spoor overgestoken, via Orthen, Hambaken, Maaspoortweg en Lokerenpassage terug gegaan.

Bij Harm even geweest, en bij de buurman de slijter geweest voor de foto's.

Ik voel me verder wel aardig, morgen geen activiteit op het programma.

Statistieken;
11,72 Km Afgelegd.
1:27:43 Opnametijd.
10,84 Km/u gem snelheid bij beweging.
20,55 Km/u hoogste snelheid.

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=1aZKoXitnaa7bI8emrCh63KQycuuZZWxj&usp=sharing


Fietsrit van deze woensdag


Reclame bij transformatorhuisje van Zwietenpark


Ingang park


Bij afrit A59 


Omronplas


Windmolen vanaf het Maasoeverpad


Zig zag weg Graf van Solmsweg


Detail brug A59 over water en wegen 


Graaf van Solmsweg 


Ruwekampweg


Rietveldenweg


Sligro 


Hedikhuizerweg steigers


Printer


Chocolade auto's bij koffiezetapparaat


Makro 


Heineken terrein 


Deze keer zonder schip


Bord bij Paligroup slachter


Ertveldweg


Bedrijventerrein 


Stellage snap ik niet


Ertveldweg


Keerpunt voor vrachtwagens en zo 


Spoorwegovergang


Richting station 's-Hertogenbosch 


Buitenverlichting


Slijter Mitra buren van Harm


Vreemde naam 


No name


Bier?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.