maandag 13 december 2021

Maandag Vught Dierenweide en terug

Vanmorgen ben ik toch vertrokken richting Vught. Omdat Ad vond dat ik niet de 1,5 meter goed handhaafde kon ik niet in de fietsenwerkplaats werken.

Wel varkens, kippen en woestijnratjes gevoerd, 

Ik had verder te maken met Chiel, Henri, Ali, Petra, Marcel (2), Patricia, Frans, Wil en anderen. 

Afwezig Ad R, Rudy en Rien.

Ik vond de timing weer erg lastig, mar het is toch goed gelukt.

De rit terug ging via de Taalstraat Vught, Paardensteeg, Bossche Broek, Zuiderparkweg, Zuiderpassage, Burgermeester Lambooybrug, van Grobbendoncklaan, Bruistensingel, Harendonkweg, het Geerke en terug

Na het stopzetten van mijn geo tracker app kwam ik mevrouw de Jong weer tegen met rollator deze keer was ze recent niet gevallen.

Ik voel me verder wel aardig goed, blij dat ik toch geweest ben.

Dadelijk na de rust boodschappen doen. 

Statistieken;
20,53 Km afgelegd.
2:05:56 Opnametijd.
11,74 Km/u gem snelheid bij beweging.
22,61 Km/u hoogste snelheid.

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=1cXoG4pQXNnlYUyoViXXFxCZqojvevhyb&usp=sharing


Fietsrit van deze maandag


Essent gebouw Heetmanplein


Bedrijven verzamel pand 


Rotonde bij "De Witte " al weer een stuk verder


Vanaf de fietsbrug


Varken en kippen


Watertoren weg er heen en terug


Plant bij ingang


Pauze ruimte


Leguaan


Lama


Kippen aan het eten en pauw 


Detail deur


Weer pauze ruimte


Aquarium 


Vensterbank met muziek en zo


Mondkapje, bril en gezichten opgezet dier


Ikzelf


Detail deur op slot


Woestijnratjes


Gedaantes voor kerststal vermoed ik
bezem en vogelkooi en zo


Detail aparte ruimte 


Kippengaas


Ezeltje met bokjes


Kantine gebouw, watertoren en kas


Chinees Taalstraat / Marktveld


Vanaf een brug zicht op Segers gemaal


Stukje plas


Zuiderpassage beeld 


De Kruiswissel aparte naam


Gedeeltelijk flats Bruistensingel met flitspaal

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.