woensdag 1 december 2021

Woensdag fietsrit via Heetmanplein

Vanmorgen de was gestart, en verder afgehaald en opgeruimd en opgehangen.

Was pas laat klaar voor vertrek. 12:51 begon mijn geo app pas.

Wel een stuk kunnen fietsen, koffie gedronken bij "De Buurt" Heetmanplein was lang gelden dat ik daar binnen geweest ben. Het begon te regenen, maar ik had de wind in de rug, en later stopte het gelukkig. Via Zuidwal, Bethaniëstraat, Hinthamerstraat, Jeroen Bosch tuin, Sint Josephstraat, Kapelaan Koopmansplein, Mgr. Diepenstraat, Rompertsebaan, binnendoor, van Zwietenpark en Lokerenpassage.

Bij Harm geweest, daar zag ik mevrouw de Jong, samen verder gelopen tot aan de Jumbo, zij flesje inleveren, ik boodschappen doen en Vera en haar vriendin gezien, en afgerekend bij Mary.

Ik voel me veder wel redelijk niet in topvorm maar het gaat.

Vandaag verder weinig plannen. 

Statistieken;
13,11 Km afgelegd.
1:46:23 Opnametijd.
10,70 Km/u gem snelheid bij beweging.
20,72 Km/u hoogste snelheid.

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=1Y1Vr3QgS1rRo6GgWIXbpwZHmXHocrK6h&usp=sharing


Fietsrit van deze woensdag


Detail t shirt gekocht bij de Zeeman


7 rugnummer ander t shirt


Klokkenlaan, water was hier ooit een stuk weggepompt


Cementrum


Rotonde 3 panden met scheve gevels


Dela Rompertsebaan


Orthenseweg 


Politie Vogelstraat


Moskee Vogelstraat


Schneider outdoor sport


Voertuig grondverzet op aanhangwagen


Omgeving Buitendijk diverse politiewagens


Emmaplein


Omgeving station 


Flappentappen weggehaald 


Hyacinten 


Gebakskraam bij station


Stukje station bij bus gedeelte


Koningsweg voor het eerst in lange tijd open 


Het Koningshuis diverse bedrijven 1921 staat er bovenin


"De Buurt" koffie gedronken


Wijnkaart


Konijntje


Achter de toonbank


Zicht op hofje en trappenhuis


Hofje omgeving Jheronimus Bosch Art Center 
Hinthamerstraat


Jeroen Bosch tuin


IJzeren vrouw / Prins Hendrikpark 


Rompertsebaan bij Supercoop 


Vanaf een brug, een groep ganzen liep het water in

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.