dinsdag 28 december 2021

Dinsdag Hedikhuizerweg en Helftheuvelpassage

Vanmorgen hoefde ik niet vroeg op te staan, 9:19 begon mijn route app. Daarvoor douche, tandenpoetsen, scheren, medicijnen en berichten.

De rit heen ging goed, het begon een beetje te regenen, regenkleding aangedaan, maar was achteraf niet echt nodig.

Vandaag geen Adm. Scholing, wel er langs gefietst.

Bezoek Helftheuvelpassage ging goed, rond gelopen, veel winkels gesloten.

Voor 11:00 thuis mijn vader kwam wat later. Eten in huis, we hoefden verder de deur niet uit. Gekookt, gegeten en afgewassen en zo. Het was kort maar wel leuk.

Daarna naar Harm gefietst, hij had al 3 bezoekers, ik ben maar kort geweest.

Ik voel me verder wel goed, tijd om te ontspannen dadelijk.

Statistieken;
12,31 Km afgelegd.
1:15:35 Opnametijd.
12,2 Km/u gem snelheid bij beweging.
19,35 Km/u hoogste snelheid.

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=1_zBECuQDb6KZSNzr7iyml5icMVfcUI5g&usp=sharing


Fietsrit van deze dinsdag


Omron plas


Maasoeverpad loop omhoog hier, 
diverse stuwtjes te zein


Graaf van Solmsweg


Vanaf de Hedikhuizerweg


Bij ingang Adm. Scholing en zo


Fietsenrek 


Bij ingang wat meer naar de straat


Stukje Helftheuvel


Bij Hema 


Slager


Rustig in de gangen


Grote vaas versierd 


Bier pakket


Schoenen winkel


Kaas 


So Low kaarten


Sokken


Dameskleding


Terras niet meer in gebruik


Plein bij Jumbo verlaten


Zeeman kun je verder niet in


Aardbeien 


Paprika, boontjes, champignons en onbekend product


Zee & Zo viswinkel bij fietsenstalling


Simon Stevinweg bij plas


Klimtoren en populierenlaan


Draak bij station en Jan de Groot


Voetgangersbrug


Roeivereniging


Harm Shoe Care riemen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.