vrijdag 3 december 2021

Vrijdag OAD Vught en markt Maaspoort

Gisteravond nog wezen eten bij Willem en Ria, 2 straten verderop, was leuk. 

Vanmorgen ging de wekker om 7:07 en toch had ik moeite om op tijd te vertrekken. Douche, ontbijt, scheren, tanden poetsen, medicijnen en berichten.

De weg heen ging redelijk goed, omdat het donker was kon ik het eerste stuk geen foto's maken.

OAD Kettingweg Vught ging weer goed, aanwezig waren Mario, Harold, Ad, Mardi, Corné(later), John, Paul,  Ryan, Sascha en anderen.

Afwezig Harold doof, Ron, Patrick, Jolanda en anderen.

De weg terug ging ook goed, via de Bossche Broek en zuiderparkweg en zo. Ik was op tijd bij de Pettelaarseweg, na gewacht te hebben kwam toch Sjors weer in beeld, even contact gehad.

Langs de Parade terug gereden, en verder via de normale weg naar huis geweest, daarna bij Harm en het stoepje geweest. Bij de Jumbo plastic afval, statiegeld flessen ingeleverd. En maar 2 dingen nodig verder.

Ik voel me verder wel aardig goed, een beetje moe maar niet erg, blij dat ik geweest ben. 

Statistieken;
22,15 Km afgelegd.
2:!5:27 Opnametijd.
13,12 Km/u gem snelheid bij beweging.
18,04 Km/u hoogste snelheid.

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=1lLX_pnD6Bdaan3Y4ru4xVivE6nFtFAlE&usp=sharing


Fietsrit van deze vrijdag


Station redelijk donker nog


Staal constructie lantaarnpaal omgeving Heetmanplein
daarachter stuwen en Essent gebouw


Rotonde bij De Witte tweede fietsbrug wordt geplaatst


Kettingweg Vught bij hoofdingang zorgpark Voorburg
glasbak relatief nieuw
vrachtwagen parkeer plek 


Verzameling veertjes


Water tap punt


Plakband en schaar en zo


Kruk met 5 wielen en 3 verbindingen


Paletwagen 


Plastic nietjes voorlopig voldoende


Stoffen met labels er op plakken hoef ik nooit te doen


Plastic bakken


Soort potten van glas met inhoud


Statafel met schoonmaakspullen


Dozen met handschoen en schaar


Deze bak had met rode plastic nietjes 
had ik in gebruik stuk of 3 keer kunnen bijvullen


Glazen potten moesten gevuld worden, 
hoefde ik niet te doen


Stickers plastic nietjes 
heb ik nodig gehad.


Pauze Mars, koffie en gevulde koek


Stapeltje plastic nietjes 6 (lagen) op elkaar

 

Plas bij Boxtelseweg Crucifix 


Raadhuis Vught nu zonder fontein


Maurickplein zadelmalerij en horeca Maurickzicht


Bij Segers gemaal links snelweg A2 over water.


Parade lindebomen geplant 


Hans Anders onderin kruispunt Hinthamerstraat Sint Jozephstraat 


Het Stoepje brood


Wijn en zo


Bloemmist 


Boeket

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.