zondag 5 december 2021

Zondag kerk heen en weer

Vanmorgen ging de wekker om 8:25 deze keer wel douche en zo maar geen tv.

Ik was redelijk op tijd in de kerk paar mensen kunnen spreken, het was erg rustig.

Voorganger eigen dominee Pim Poortinga, het ging over Ruth en zo. Pim heeft weer in mijn boekje geschreven. 

Pianist Huibert was de begeleider van de liederen.

Daarna spullen opgeruimd paar gesprekken ik kreeg een envelop met kaart  en geld van Rianne voor mijn verjaardag.

Daarna terug gereden Vutterpad nog een keer een dame vroeg aan mij de weg omgeving Engelen, kwam ik later heel ergens anders weer tegen, ze ging nu naar Bokhoven.

Niet de kortste route genomen, kwam in het van Zwietenpark Rien tegen even mee gepraat.

Ik voel me nu wel redelijk, blij dat ik weer zover ben gekomen.

Statistieken;
9:07 Starttijd.
14,56 Km afgelegd.
1:31:33 Opnametijd.
10,98 Km/u gem snelheid bij beweging.
19,03 Km/u hoogste snelheid.

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=1aU3cJh54DxVA3L_GrR07kYkWqfcspLDH&usp=sharing


Fietsrit van deze zondag


Van Zwietenpark


Trappen bij spoor


2x Lodsi tag graffiti 


Maasoeverpad grens viaduct


Recent riet gesnoeid diverse stuwtjes verderop 


Van dichtbij best een groot bord


Sligro


Vaas kerk


Blauwe kunst


Visjes


Christelijk kinderboek


Advent nu 2 kaarsjes aangestoken 


Orgel


Bossche hoeve omgeving Kruiskampsingel 


GSM mast onderin


Hoe hoog ongeveer?


Omgeving Engelenmeer


Hondentraining


Voor voetgangers


Heineken grondwater meetpunt


Vutterpad


Engelen Schoolstraat


Insectenhotel deze met gaas er voor


Henriëttewaard kanaal 


Engelen schepen aangemeerd


Hoogteverschil niet goed te zien


Maasoeverpad riet gesnoeid moeten ze nog weg halen


Stukje DHL


Riet bij van Zwietenpark


Koeien verderop

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.