dinsdag 14 december 2021

Dinsdag Adm. Scholing en vader op bezoek

Vanmorgen ging de wekker om 7:30 ontbijt en berichten en zo, en tijdig vertrokken richting Adm. Scholing. Ik had te maken met Els, Remco, Bert en Prisca. Ik kon daar maar tot 10:00  blijven, want rond 11:00 moest ik weer thuis zijn om mijn vader te ontvangen. 

Hij kwam goed op tijd, koffie gedronken en vertrokken naar de Lokerenpassage, samen bij Harm geweest en daarna Jumbo bij Mary boodschappen gedaan. 

Daarna gekookt en gegeten broccoli. groentesausje, aardappelen, blinde vinken en chocolade toetje Bros. 

Bij mijn nieuwe poortslot werkte de sleutel van buitenaf niet; met een vijltje op kunnen lossen.

Ik voel me verder wel goed, dadelijk even rusten.

Vanavond weer gewoon bellen met Utrecht, geen badminton. 

Statistieken;
11,76 Km afgelegd.
1:08:44 Opnametijd.
12,03 Km/u gem snelheid bij beweging.
18:81 Km/u hoogste snelheid.

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=16Nc0ri_bGMeMuGzq2jkmIqL0Z8K2p_qf&usp=sharing


Fietsrit van deze dinsdag


Plas bij gemaal Graaf van Solmsweg


Drijvend afval wordt weg getakeld


Ruimte personeel Demarrage Hedikhuizerweg 


Pauze ruimte Adm. Schloling


Detail lesstof


Koffie beker


Vrij ingepland schriftje 


Wens boom


Lamp aardlagen associatie 


Plant


Keuken senseo, waterkoker en thermoskan water, 


Stukje koelkast


Stukje  kast


Sever ruimte tevens schoonmaakspullen 


Catering; koffiemelk, bouillon, koekjes, 
suiker, bekers, thee tipjes, roerhoutjes en theedoos.


Kunst aan de muur


Helftheuvelpassage kledingwinkel


So Low kaarten


So Low pluggen en schroeven


Zwenkwielen


Maskers


Leeftijden 


Voor honden


Chocolade en blikje drinken gekocht bij Big Bazar


Watertappunt bij JOP (Jeugd Opvang Plek)


Cruyff court trap veldje Kooikersweg


Bij 13 loten  met water


Mist een paneel 


Rotonde Sint Teunislaan


Boodschappen; quiche, melk, koffiemelk, dubbeldrank,
Aloë, haring, Broccoli en groente sausje

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.