zaterdag 11 december 2021

Zaterdag deel 2

Na het publiceren van de vorige sessie foto's even uit kunnen rusten, en vertrokken naar de Gamma Vogelstraat via de Buitenpepersedreef plastic afval gedaan. Bij de Gamma een nieuw poortslot gekocht. Ik kon het gelukkig snel vinden. Betaald met de VVV bon die ik gisteren van de OAD /WSD gekregen had. Er stond €30,- op, en het slot koste €18,39. 

De geo tracker app op mobiel gestart bij de Vogelstraat, en via de Hambaken en Maaspoortweg naar de Lokerenpassage gereden. Daar kwam ik Antoinette en Iris tegen, Antoinette had mijn foto's van vandaag al gezien.

Bij Harm geweest, ik mocht voor hem een slaatje bij de Jumbo kopen.

Verder boodschappen gedaan bij de Jumbo; Boodschappen; kipgehakt, aardappelen, dubbeldrank, Bros toetjes, Tuc sweet chili en spruiten, samen €11,77 mooi bedrag.

Ik voel me verder wel redelijk goed, dadelijk koken, eten, en en rustige avond verder hoop ik.

Morgenochtend ben ik weer uitgenodigd in de kerk, ze geven wel veel regenkans op, zien we dan wel weer.

Statistieken;
4,38 Km afgelegd.
26:55 Opnametijd.
10,97 Km/u gem snelheid bij beweging.
18,01 Km/u hoogste snelheid.

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=1dhbKoegS5JGTfA9sfYbuUwNOuLcWLoUf&usp=sharing


Fietsrit van deze zaterdagmiddag


Plastic afval Buitenpepersedreef


Vogelstraat politiebureau 


Links moskee Vogelstraat


Slot gekocht


Omgeving Hambaken


Boerengoed horeca tractor


Ingang Boerengoed


Bij het Wielsum pand op de hoek


Kruispunt 


Bij Maaspoortweg, pas gereinigd was hard nodig


Boodschappen; kipgehakt, aardappelen, dubbeldrank, 
Bros toetjes, Tuc sweet chili, slaatje voor Harm en spruiten,
samen €11,77 mooi bedrag



Slaatje en meloenen foto bij groetenboer


Groentenboer


Cilinders bij Harm Shoe Care


Schoenmakers gereedschap 


Sleutel kleurtjes


Diverse kleuren schoen poets middelen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.