dinsdag 7 december 2021

Dinsdag Adm. Scholing, Helftheuvelpassage en terug

Vanmorgen ging de wekker om 7:22 zodat ik de douche kon gebruiken, ontbijt en zo. En tijdig vertrokken naar de Adm. Scholing. De server deed het wel, maar alle gebruikers namen nog niet ingesteld. Ik kon werken ingelogd als beheerder. Maar het instellen van mijn eigen gebruikersnaam is niet gelukt.

Bezig geweest met de indicatie voor de WMO duurt nog 8 weken voordat die afloopt, we waren er vroeg genoeg bij. Heeft te maken met de Adm. Scholing, OAD, en dierenweide/fietsenwerkplaats.

Ik had te maken met Els, Remco, Bert en op de valreep Eric. Afwezig Prisca.

Daarna korte route Helftheuvelpassage, en gewoon weer via het station, Emmaplein, Aartshertogenlaan en klokkenlaan terug.

Hierna wil ik nog naar De Stijl, Harm, boodschappen doen, koken, eten en vanavond geen badminton.

Ik voel me verder wel redelijk meer dan dit kan ik niet.

Statistieken;
11,75 Km afgelegd.
1:10:15 Opnametijd.
12,13 Km/u gem snelheid bij beweging.
19,10 Km/u hoogste snelheid.

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=1Vedke7QnxC6OSUjGDv-XYGei2R7w0gLX&usp=sharing


Fietsrit van deze dinsdag


Voorheen paardenweide


Allemaal recent gebouwd


Hedikhuizerweg


Vanaf de Hedikhuizerweg


Werkplek


Stukje schilderij


Boeken


Speciale tekens


Stukje bord


Stukje kast


Van Suske en Wiske


Nicoline heeft veel post


Pauze tafel 


Thee doos


Koekjes verpakking


Stukje kast


Chocolade auto verpakking


Merk kinderspeelgoed


Hetzelfde van wat verder af


Hema garens


Hema sponsjes 


Kaarsen


Deegrollers


Horloges


Oliebollen bij ingang Helftheuvelpassage


Klimtoren


Emmaplein voorheen BD pand


Deze keer erg weinig schepen aangemeerd


De Hooghe Clock Klokkenlaan


Wat nieuwer gedeelte

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.