vrijdag 10 december 2021

Vrijdag OAD Kettingweg Vught en Lokerenpassage

Vanmorgen ging de wekker om 7:07 zodat ik kon douchen, ontbijten, berichten afwerken en vertrekken richting Vught.

Ik kwam daar op tijd aan, en had te maken met Marjo, Harold(2), Ad, Ron, Mardi, Ton, Corné, Paul, Ryan, Andricke, John, Henri en anderen.

Afwezig Justin, Sascha en anderen.

Ik ben bezig geweest met plastic nietjes in te pakken. secuur werkje maar het is toch redelijk snel en goed gelukt.

Bij de weg terug kwam ik bij de Boxtelseweg Henk Keukens tegen even mee gepraat. Had te maken met een duo fiets, later Mar Hein op een andere duo fiets gegroet.

Bij de Pettelaarse weg had ik even stroopwafels gegeten en gewacht en aangebeld en gebeld zonder Sjors te ontmoeten. Een stukje verderop toch ontmoet; hij was het vergeten.

Bij de Rompertsebaan groette Ria mij ik weet het niet helemaal zeker.

Later naar de Lokerenpassage naar Harm gegaan, hij was in gesprek. Buitenom naar de markt bakerij het Stoepje cake gekocht en daarna naar de Jumbo gekocht; Energy mix, Melk, Bad en douche fles en Shampoo, Ajax reiniger, Aloë en icetea.

Ik voel me redelijk goed, geen lichamelijke klachten.

Vanavond hoop ik te eten in Empel.

Statistieken;
22,37 Km afgelegd.
2:23:01 Opnametijd.
12,10 Km/u gem snelheid bij beweging.
20,67 Km/u hoogste snelheid.

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=1SmqF0xdJEvZCYzv4fMGpTeUIu4elGw1m&usp=sharing


Fietsrit van deze vrijdag


Station nog aardig donker


Rotonde bij De Witte verderop


Brug bij Maurickplein 


Park Glorieux kerstboom 


Rotonde bij Kettingweg en hoofdingang zorgpark Voorburg


Plastic nietjes genoeg om in te pakken


Kartonnen doosjes waar de nietjes in kunnen


Plakbandautomaat 


Telwerk schroefjes


Elektrische stoel inklapbaar 


Pennen


Etiketten op stalen stoffen doen, 
niet het werk voor mij


Plastic bakken 


Dozen; inhoud onbekend


Voorraad zeep en zo 


3 paletwagens 


Water tap punt met bekers 
had ik een paar keer nodig


Deze paletwagen kan een stuk omhoog


Digitale weegschaal 


Stickers voor dozen met nietjes


Pauze gevulde koek, mars en koffie gratis


Kruk 5 zwenkwieltjes, ring, 3 armen en in hoogte verstelbaar


Boxtelseweg Crucifix daarachter hulst met besjes


Raadhuis Vught geen fontein


Kunst halve brug uitzicht over de Bossche Broek en de Sint Jan kathedraal 


CGK (Christelijk gereformeerde Kerk)
Zuiderparkweg


Theater aan de Parade veel gesloopt 
bouwfase kan gaan beginnen


Kathedraal Sint Jan


Café De Unie bij Sint Josephstraat 


Wijnvat Jumbo Lokerenpassage 
vroeger kon je er op zitten

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.