maandag 20 december 2021

Maandag rust, kaarten en fietsrit

Vanmorgen ging de wekker om 8:00 en 8:45 gebeld met Ad, ze gingen gewoon door, had ik niet verwacht maar ben niet geweest bij de dierenweide Vught. 

Laat opgestaan, 20 kerstkaarten geschreven en vertrokken naar de Bethaniëstraat 2 kerstpakket opgehaald.

Voor de foto's langs de Hekellaan, Zuidwal, Vughterweg, Markt, Arena, Taxandriaplein, Mgr. Diepenstraat, Klokkenlaan, thuis en Lokerenpassage.

Bij Etos maagzuurremmers gekocht met de VVV bon van de OAD. En bij de Jumbo boodschappen gedaan. 

Gebeld door John. Onderweg geen enkele bekende gezien.

Ik voel me verder wel goed, dadelijk koken, eten, bellen met ouders, rustige avond.

Statistieken;
13,08 Km afgelegd.
1:44:35 Opnametijd.
10,57 Km/u gem snelheid bij beweging.
18,93 Km/u hoogste snelheid.

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=1kDsrJlfXxvHakf0TpOxhdFD38Ke2jiF5&usp=sharing


Fietsrit van deze maandag


Klokkenlaan


Hier kaarten op de bus kunnen doen


Klokkenlaan


Nieuwbouw Klokkenlaan 
voorheen Noorderlicht basisschool 


Mozaïek bankje Rompertsebaan 


De Amazones


Kunst de naald noem ik het


Omgeving van Berckelstraat


Kathedraal Sint Jan vanaf de Hinthamerstraat


Jheronimus Bosch Art Center


Bethaniëstraat


Kunst bij Hekellaan 


Omgeving parkeergarage Sint Jan


Wandelstukje richting binnenstad


Militaire rijbaan; huidige functie weet ik niet


Zuidwal kunst bij Rijkswaterstaat


Klein Venetië bij Zuidwal 


Naam vergeet ik steeds


Kanon


Soort boom weet ik niet


Bij Vughterweg


Carnavals spullen 


Bocht Vughterweg


Handyman onderdelen


Stadhuis 


Oud huis nu VVV 
1 van de oudste van Nederland


Stukje terras horeca


Arena beeld van een stier 


Bakkerij De Groot vlakbij Taxandriaplein
niet Jan de Groot Stationsweg 
Bossche bollen


Boodschappen; Ice tea, Senseo pads, melk, Tiramisu, 
blik soep, aardappelen, vlees, Tikkels,  
M&M's , spruiten en toastjes

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.