donderdag 16 december 2021

Donderdag rond de Oosterplas en terug

Vanmorgen was ik erg moe, eerste foto van 11:33:33 daarna scheren, ontbijt, berichten kaart voor familie Horlings geschreven; moeder en oma overleden. Zoon Arthur ken ik nog van de lagere school.

Bij de Rijnstraat had ik een brievenbus gevonden daar de kaart in gedaan.

Rond de Oosterplas gefietst, en daarna bij de Wederkomstkerk rechtdoor, Rijstraat helemaal uit gereden. Toen kwam ik op bekend terrein richting Taxandriaplein gereden. Geert van Woustraat, Nemiusstraat hotel Soete Moeder was ik lang niet meer geweest.

Uitgekomen bij de Mgr. Diepenstraat, Klokkenlaan even thuis en daarna richting Lokerenpassage, Harm ontmoet, kerstpostzegels kunnen kopen bij de AH, boekwinkel en Jumbo uitverkocht. 

Omgeving Jumbo kwam ik Pieter even tegen.

Daarna boodschappen gedaan bij Jumbo, werd gebeld door Esther, John en en onderzoeksbureau.

Ik voel me verder wel aardig goed. 

Statistieken;
14,73 Km afgelegd.
1:56:38 Opnametijd.
10,72 Km/u gem snelheid bij beweging.
17,55 Km/u hoogste snelheid.

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=120QFKHOijR_GUzWGg3JZwnadd_gVD-G1&usp=sharing


Fietsrit van deze donderdag



11:33:33 mooie tijd


Plas bij Ballorrig Harendonkweg


Trap bij deur snelweg A59


Rotonde Harendonkweg


Tweede rotonde Harendonkweg


Bruistensingel rechts tankstation


Bloem boomstammen liggen er al heel lang


Voorheen Dennenhof wat dat dan was weet ik niet


Bloem; hond en even zitten buiten


IJzeren Vrouw plas Prins Hendrikpark


Zicht op de Amazones 


Rijnstraat Wederkomstkerk toren met GSM masten
ben ik al een aantal keren geweest.



Amslod elektrische fietsen
voorheen ijzerwarenvakhandel Engerink 


Jumbo en oliebollen


Omgeving Oosteplas


Stukje route


<>


<>


Ergens halverwege


Bord bij plas


Skate gebeuren paar meisjes met skeelers bezig


Rijnstraat hier ergens ben ik jaren geleden binnen geweest


Rijstraat wartertoren


Iets nieuws bij het water zo te zien


Kloosterhotel ons Soete Moeder Nemiusstraat 


De Amazones 3 flats bij elkaar 2 in beeld hier


Klokkenlaan bocht


Groentenboer Lokerenpassage


Grote kunst boom stat er weer. in het midden van het winkelcentrum


Boodschappen; dubbeldrank, Energy Mix, Kwark, wijn, 
chocotoetjes, hotdogs, salade, vlees, zonnebloemolie, 
toastjes, witlof en aardappelen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.