zaterdag 18 december 2021

Zaterdag gewandeld richting eendenkooi

Vanmorgen ging de wekker om 8:00, ruim de tijd om de gewone dingen te doen en aan te komen bij de  eendenkooi. Deze keer weer gewerkt met Rut. Verder aanwezig; Ton, John, Paul, Alfons, Jacques, Thijs, Nelly en ikzelf.
Afwezig Teun, Annemieke, Tim, Wim, Rini en Sander.

Rut was bezig met de zeis en zo en ik moest de kruiwagen vullen met een riek en bladhark. Veel riet weggehaald maar ook bladeren en zo.

De plek om het lossen was deze keer vlakbij. 

Ik had zelf drinken bij me en werkhandschoenen deze keer wel gebruikt.

Dadelijk even naar de Lokerenpassage, ik heb niet veel nodig.

Vanavond eten bij Jacques ik moet om 17:00 bij Esther (ex) zijn 

Ik voel me veder wel goed nu maar de timing is wel een dingetje.

Statistieken;
1,87 Km afgelegd.
1:05:01 Opnametijd (laat op pauze gezet).
4,20 Km/u gem snelheid bij beweging.
4,28 Km/u hoogste snelheid.

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=1_7Xf_3y85Mghh8g3s21ft9RH6EPqJbil&usp=sharing


Wandelroute eendenkooi


Voortuin detail


JOP (Jeugd Opvang Plek)
Koeienhuisje 


Stukje eendenkooi van buitenaf


Ingang


Bij ingang


Fiets bij kruiwagens en zo 


Plank over stukje water


Zand is relatief nieuw


Kleine houtril


Leuk voor de bevers


Plas in het midden


Camera er zijn er meerdere


Bever bezig geweest



Kruiwagen, bladhark, riek en handschoenen


Wat dichterbij


Plas en camera


Riet hier weg


Zeis


Hut om de plas te bezien


Stukje riet


Bladhark, zeis, riek, kruiwagen en handschoenen


Detail 


Aloë drinken bij me en rugzak 


Insectenhotel klein en overhemd van Rut


Tafel staat er al lang


Kruiwagen, kippengaas, stoel 
staat even te wachten


Bij uitgang


Bokkelaren, A59 en water


Koeien ik telde er 7


Stukje speelplek van Zwietenpark

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.