woensdag 8 december 2021

Woensdag poetshulp, Adm. Scholing en patat

Vanmorgen gingen de wekkers om 8:00 en 10:30 daartussen ontbijt en zo. Ik was klaar met alle dingen zoals eten en de afwas Jolanda kwam iets na 11:00. misschien 1 van de laatste keren want ze zoekt ander werk. 

Ik kon op tijd vertrekken naar de Adm. Scholing. Ik had contact met Eric, opstarten lukte niet later de juiste inloggegevens gekregen.

Ik had verder te maken met; Els, Tamara, Andricke en Herbert. Afwezig Corné, Carol en Felicia.

Weer voor de koffie en thee gezorgd. 

Paar mailtjes en appjes ontvangen en verstuurd.

Daarna via de Weener XL gereden Orthen, Hambakenweg, Maaspoortweg en Lokerenpassage. Bij Harm geweest en daarna cafetaria Maaspoort friet speciaal en kroket gekocht en thuis opgegeten. Was opgehangen, kliko aan straat gezet, en achter de pc gaan zitten.

Morgenochtend De Stijl ontmoetingsgroep met Indira en Joke en misschien nog iemand.

Ik voel me nu verder wel redelijk goed, hopelijk gaat de hoofdpijn zakken.

Statistieken;
11,56 Km afgelegd.
1:22:07 Opnametijd.
11,19 Km/u gem snelheid bij beweging.
23,05 Km/u hoogste snelheid.

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=1wOzHsqHO8sb7fMnXM9sqga2h_tW2X61s&usp=sharing


Fietsrit van deze woensdag


Fiets van Jolanda


Stukje koelkast


Pindakaas gekregen op mijn verjaardag


Stukje aanrecht


Senseo


Fietsverlichting gekregen bij de opening 
fietsbrug bij "De Witte" en bijbels dagboek


Koeien van Zwietenpark, kleine dronk bij zijn moeder


Koeienhuisje 


Plas bij Noorderplas


Bij afrit A59 


Pas riet gesnoeid hopen laten liggen


Vanaf de brug A59 Maasoeverpad 


Takel bij gemaal container aardig vol


Distels


Stratenmakers werk Graaf van Solmsweg


Hedikhuizerweg


Stapel bekers


Koffie voor mezelf


Senseo en lade koelkast koffiemelk cupjes 


Koffiefilters, koffie en zo


Silo's tegenover Heineken


Terrein Heineken


Deze keer zonder schip 


Vanaf de Trierbrug


Orthen speelgoed


Orthen dieren voordeelshop 


Orthen Markant zonwering en zo 


Cafetaria 't Kruispunt hier ooit binnen geweest


Rotonde Maaspoortweg De Schans


Cafetaria Maaspoort
friet speciaal en kroket gekocht

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.