maandag 6 december 2021

Maandag Vught dierenweide en Cementrum

Vanmorgen ging de wekker om 7:07 zodat ik op tijd kon vertrekken.

Deze keer geen fietsenwerkplaats hoewel Ad er wel was. Bezig geweest bij het gerbils (woestijnratjes)  hok verschonen nieuw zaagsel en eten en drinken. 

Daarna met Frans vuilnisbakken leeg maken, daar ontmoete ik Manon weer was lang geleden.

Verder had ik te maken met  Ad, Rudy, Henri, Ali, Petra, Marcel(2), Patricia en Rien.
Afwezig Chiel en anderen.

Bij de Boxtelseweg sprak ik Sjors nooit eerder vertoont.

De weg terug via Taterhof, Paardensteeg, Bossche Broek, Homeruspad, Pettelaarseweg, Parade, van Berckelstraat, Mgr. Diepenstraat, Rompertsebaan, Sint Teunislaan bij het Cementrum geweest.

John, Jolanda, Willem en anderen ontmoet, mijn binnenband was niet meer te redden, ander pompje gekregen. Binnenkort reserve binnenband kopen.

Ik voel me verder wel goed, blij dat ik toch weer geweest ben.

Statistieken;
21,88 Km afgelegd.
2:01:47 Opnametijd.
12,91 Km/u Gem snelheid bij beweging.
19,64 Km/u hoogste snelheid.

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=1Xv-IhSoKJuqPKvfLkzaWVvl_7GQ0gCKR&usp=sharing


Fietsrit van deze maandag


Station


Essent bedrijven pand 
Heetmanplein / Willemsplein


Vanaf de nieuwe fietsbrug


Bezig met rotonde bij "De Witte"
andere fietsbrug ligt er al 


Plas Boxtelseweg


Insectenhotel


Kantine gebouw


Allerlei voorwerpen klok en koffie en zo


Ander stukje leguaan en kakkerlakken 


Kippen


Kalkoen en zo


Kip


Bij het hek


Kijk uit hoogspanning


Omgeving lama's 


Gerbils


Idem


Gedaantes voor kersstal vermoed ik


Catering koffie en thee en zo 


Bekerhouders nog maar 3 over nu


Koffiebekertje 


Taterhof zijweg Taalstraat Vught nog niet zo oud


Kunst halve brug uitzicht over de Bossche Broek
Sint Jan deze keer in de mist


Belangrijk punt waarom weet ik niet


Moeke horeca 


Vanaf het Homeruspad


Zuiderschans nieuwbouw 


Parade graafwerkzaamheden


Kathedraal Sint Jan


Cementrum fietsenwerkplaats kelder onderin
wastafel en zo

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.