zondag 12 december 2021

Zondag kerk en rond het Engelenmeer en Haverleij

Vanmorgen ging de wekker om 8:35, gewoon douchen, ontbijt en berichten. Deze keer zonder tv aan gehad. 

De heenweg ging goed, van Zwietenpark, Maasoeverpad, Vutterpad, Rietveldenweg, Ruwekampweg Kruiskampsingel, kerk, 

De terugrit ging over de A59, De Gemeint, Voordijk Vlijmen, Engelenseweg, Haverleij, de Bellaard, Graaf van Solmsweg, Henriëttewaard, Sluisweg, Hengmeng, Polsbroek en terug

In de kerk was het rustig, diverse mensen ontmoet, Dominee Pim Poortinga was weer onze eigen voorganger, heeft ook weer in mijn boekje geschreven.

Vanmiddag geen dienst ivm corona.

Voor volgende keer weet ik nog niet of ik wordt uitgenodigd via kerktijd.nl 

Ik voel me verder wel goed, wel veel prikkels maar kan dadelijk even rustig aan doen.

Statistieken;
9:16:53 starttijd
16,79 Km afgelegd.
2:13:08 Opnametijd (in de kerk app laat op pauze gezet).
12,25 Km/u gem snelheid bij beweging.
20,74 Km/u hoogste snelheid.

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=1ZFdAhuhopvKnMHphSpJ1zroe4BldVOnZ&usp=sharing


Fietsrit van deze zondag


Windmolens in de mist
links voorheen paardenweide


Omron plas


Maasoverpad ziet er we netjes uit
snoeiafval verwijderd


Brug bij Vutterpad
rechts loop het pad omhoog


Vutterpad


Steekkar met stoelen hok in de kerk


Cupjes van wijn Heilig Avondmaal


Plant in de hoek kerkzaal 


Klok welk bouwjaar weet ik nog steeds niet


Spreekgedeeltes doopvont, piano en orgel 


Bakje voor bloemen muntjes opening;
nog steeds in gebruik?


Waarschuwing


Hoekje met nepplantjes 


Blauwe kunst van de buitenkant ook zichtbaar


Dijkema, Schelling en Zomer.
Geersing hier niet
Bovenste twee weet ik niet. 


Links en rechts Kruiskampsingel 
links oneven inclusief Meander flat
rechts even nummers


Steenbok bij camping FF-R-UIT


Voordijk Vlijmen


Brede stuw; op bord staat;
Nieuwe Bossche sloot
Daarachter het Engelenmeer


Inhoud fietstas; binnenband, mondkapje, handschoenen


Omgeving Haverleij nooit eerder opgevallen 


Met de fiets kun je er langs


Stukje Haverleij


Wat verder


Met de fiets kun je er langs
verderop sluis Henriëttewaard


Water omgeving spuisluis Crevecoeur 


Spuisluis Crevecoeur


Naam onbekend


Vanaf de Sluisweg


Leegstaand pand speelgoed in beton
waarom weet ik niet

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.