zondag 23 augustus 2020

Zondag kerkdienst mee gemaakt

Vanmorgen ging de eerste wekker, onder de douche gestaan tanden gepoetst en gewacht voordat de tweede wekker ging. Ik zat mooi op tijd op de fiets. Toen ik aankwam in de kerk waren er nog niet veel mensen.  Mooie dienst gehad, dominee Wielhouwer van Wageningen was onze voorganger. Hij heeft ook in mijn boekje geschreven. Verder toch veel ontmoetingen.

Daarna de snelweg over, toen stond mijn geo app nog niet aan, heb ik later wel weer aangezet.

Ik voel me nu redelijk goed, het moeilijkste van de dag al gehad hoop ik. 

Statistieken;

14 Km afgelegd.
1:38:39 Opnametijd.
9,82 Km/u gem snelheid bij beweging.
19,02 Hoogste snelheid

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=1wM2XIrvHezizm46Y3UY9OIGZG8U9Lrdj&usp=sharing


Fietrit van vandaag, met pauze vanaf de kerk terug


Nieuw buren stenen uit tuin


JOP (Jeugd Opvang Plek) ligt veel glas


Van Zwietenpark


Maasoeverpad lantaaarnpaal 8


Ingang paardenweide wordt al lang niet meer gebruikt


Rechts 47 links 48 greppel 
rest te ver weg zonnepanelen niet te zien


Containerschip richting Engelen / Henriëttewaard


Vutterpad plek van gebed


Kansel


Postvakjes leeg allemaal


2 schermen liturgie


Zicht op de kerk Evertsenstraat 35


Bossche Hoeve


Vissen daarachter de Meanderflat Kruiskampsingel


Vissenvoer


Richting Vlijmen over de snelweg A59
toen stond de geo app nog niet aan


Parkeerplekken Engelenmeer


Engelenmeer


JOP bank en vuilnisbak


Heb niet gezocht op deze naam


Schoolstraat Engelen plas


Klimtoestel vlak bij plas


Henriëttewaard strakke lijnen


Veel vissers bezig


Sluis met RederijWolthuis


Japanse Koi daarachter spuisluis Crevecoeur 
en chauffeurscafé Treurenburg  


Links wandelaars en fietsers rechts overig verkeer 
evenveel ruimte ziet er oud uit 


Sluisweg zorgwoningen relatief nieuw net in gebruik


Rode deuren en ramen; belangrijk punt voor mij


Kindcentrum

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.