donderdag 20 augustus 2020

Donderdag De Stijl ontmoetingsgroep

Vanmorgen ging het raar, kreeg veel berichten op vreemde tijdstippen. Ik moest rond 9:30 bij De Stijl zijn, en dat is wel gelukt. Hindira en Janneke waren de aanwezigen. Ontspanningsoefeningen gedaan, en verhalen verteld. En de volgende bijeenkomsten ingepland

Daarna via omweg naar huis gegaan. Sluis nul, Hekellaan, Bethaniestraat, Hinthamereinde, Jeroen Bosch tuin, Sint Josephstrat, Amazones, Rompertsebaan en terug.

Ik voel me wel een beetje raar,  maar het ken net. 

Dadelijk verder met berichten bekijken en Facebook en zo.

Statistieken;
6,77 Km afgelegd
0:55:39 opnametijd.
9,22 Km/u gem snelheid bij beweging.
25 Km/u hoogste snelheid.

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=1JVBNcPTLR4pIY-qhtT-VCqQSY-_ohsFz&usp=sharing


Rit begonnen bij het Taxandriaplein


Onder de douche gestaan en geschoren


Kom ik vaak langs


Supercoop Buitenpepersedreef karretjes staan gedeeltelijk droog


P kapot


Deze keer geen plastic afval bij me


De Stijl vroeger crea ruimte


Piano staat er nog


Koffie en thee


Kawasaki bij Taxandriaplein


Brabant in actie vitrine


Pelssingel


Watertoren en rondingen


Spreekt voor zich


Links Anthoniagaarde 


Sluis nul


Soldaten


Kanonnen


Parkeergarage Sint Jan in-en-uitgang


Hekellaan / Bethaniestraat 


Bethaniestraat


Kerk nu Jheronimus Bosch Art Center


Hofje


Jheronimus Bosch Art Center


De Fijproever cafetaria


Venetië 


Vlonder bij carnavalsmuseum


Kunstig


Kunstig


3 Amazones


Prieeltje Hooghe Clock

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.