dinsdag 11 augustus 2020

Dinsdag Adm. Scholing en Helftheuvelpassage

Vanmorgen ging het niet eenvoudig, maar gelukkig zat ik op tijd op de fiets. Bij de Adm. Scholing kreeg ik koffie en een koekje. Ik mocht weer voor de koffie en thee zorgen, en bramen plukken. 

Daarna richting Helftheuvelpassage fiets ergens anders parkeren, het was druk. 

Gewone ronde gelopen, bij de So Low niet naar binnen geweest. Bij de Big Bazar blikje mangosap gekocht en op een bankje opgedronken.

Thuis eerst nieuwe batterijen in 3 rookmelders gedaan, trapje nodig.

Ik voel me verder goed. 

Bijlage eens stukje route van gistermiddag  psychiater, Lokerenpassage thuis en richting huis Esther.

Vanavond nog de kat van Esther eten en drinken geven.

Statistieken;
8,24 Km afgelegd.
1:03:45 Opnametijd.
11,15 Km/u gem snelheid bij beweging.
22 Km/u hoogste snelheid.

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=1ucxILCWaEE9VWv-zjQxaOAc4Rd72b2YD&usp=sharing



Gisteren start Orthenseweg Fact team psychiater, thuis en naar huis Esther en terug


Vanaf Hedikhuizerweg en Helftheuvelpassage


Bramen bij ex paardenweide en windmolen


Maasoeverpad


Zig zag weg Graaf van Solmsweg


Stukje gemaal en transformatorhuisje


Makro bij Hedikhuizerweg


Helftheuvelpassage


Vers Inn 


Kaarten So Low


Sokken So Low


Letterballonnen So Low


Horeca 


Expert Helfheuvelpassage


Koffieautomaat niet goedkoop


Stofzuigers


Steel stofzuigers


Tafel ventilator


TV's


Wekkerradio's


All in one printer / scanner


Horeca


Miss Etam kom ik nooit


Big Bazar A


Big Bazar B


Big Bazar C


Alweer lang woningen Emmaplein. vroeger Brabants Dagblad pand


Bij roeivereniging den Hartog


Nieuw asfalt bij Orthenseweg


Richting Aartshertogenlaan


Vreemd plekje Klokkenlaan

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.