maandag 10 augustus 2020

Maandag fietsenwerkplaats Voorburg en terug

Vanmorgen kon ik redelijk goed opstaan, net fit genoeg om te vertrekken richting Vught Voorburg Fietsenwerkplaats. 

Onderweg kwam Leo Sedee mij achterop gereden in de omgeving Rompertsebaan dat was lang geleden, we hadden het ook over badminton en zo.

In Vught hard gewerkt ondanks de hitte.

Wim rond 12:00 kort gezien. Verder had ik te maken met Ad (2) Marcel, Frans, Chiel, Petra, Toon en anderen. 

Ik voel me verder goed, alleen een beetje moe.

Dadelijk om 15:30 afspraak met psychiater fact team Orthenseweg 

Statistieken;
19,72 Km afgelegd
2:01:19 Opnametijd
11,42 Km/u gem snelheid bij beweging
26 Km/u hoogste snelheid.

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=1kqn6OlX0rUOwg23XJixS6j8kO3uygyko&usp=sharing


Fietsrit van vandaag


Eerste foto deze tunnel gebruik ik vrijwel nooit


Omgeving Buitendijk


Plein bij Koningsweg


Staat er al even


Parkeergarage, zicht op Paleiskwartier


Omgeving Heetmanplein


Paleisbrug lift weer in storing


Stuwen werken nu niet; te weinig regen gehad


Loonsebaan Vught


Bij Taalstraat Vught


Insectenhotel, watertoren en kassen


Woestijnratjes


Andere kant


Heeft met schoonmaak te maken


Voetpomp


Lappenmand


Varkens


Hoekje


Belangrijk punt, moeilijk visueel vast te leggen 


Bij in/uitgang Parklaan


Parklaan 21 zwarte markiezen


De Heer Kocken horeca daarachter vrijstaande kerktoren


Brabant Service Station


Bij het pontje over bezig met kano


Heetmanplein


Kunst op nieuwe locatie


Kano's 


Stukje haven


Klokkenlaan bocht

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.