zaterdag 1 augustus 2020

Zaterdag Maximakanaal en richting Gewande

Vanmorgen laat uit bed gegaan, ik hoefde niet veel te doen. 

Wel een aantal berichten gehad.

Een stukje gefietst, via het Maximakanaal en zo.

Bij de Lokerenpassage zag ik kort Jaco.

Boodschappen gedaan en daarna even Harm ontmoet.

Ik voel me redelijk goed. 

Dadelijk Helvoirt ontmoeting met gemeenteleden kerk, en Pim Poortinga die we gaan beroepen. 
Ze hebben bij familie van Ginkel een zwembad in de tuin.

Eigen eten meenemen, komt goed.

Statistieken;
12,7 Km afgelegd.
1:41:02 Opnametijd.
9,3 Km/u gem snelheid bij beweging
26 Km/u hoogste snelheid.




Fietsrit


Staart hier vaker


Stukken beton verdwenen hopelijk blijft de rest voorlopig zitten


Fluitenkruid?


KC 't Wikveld


Opletten


Trap


Brug op 4 pijlers


Mariannepad


Stukje Maximakanaal


Bouw ligt nu even stil; bouwvak gaande


Gemaaltje


Stukje Maximakanaal


Bij sluis Empel


Idem


Idem groep duitsers op de fiets


Water sproeien


Stukje dijk


Wiel


Bewaking met honden


Nette tuin


Camping


Idem


Vaker gezien


Ander wiel


Hoort bij gemaal vermoed ik


Sluis Empel


Stukje Empel


Bomen half dood, vreemd


Bij de A2 parkeerplek


Boodschappen Jumbo

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.