zaterdag 29 augustus 2020

Zaterdag maximakanaal

Iets voor 10:00 zat ik op de fiets richting Maximakanaal. Deze keer niet veel verder gegaan dan de sluis Empel.

Andere weg terug via Lokeren en Lokerenpassage.

Ik voel me nu verder goed gelukkig.

Ik ben in afwachting van mijn zus, die hoopt me op te zoeken vanmiddag.

Statistieken;
10,57 Km afgelegd.
1:31:09 Opnametijd.
9,66 Km/u gem snelheid bij beweging.
19,19 Km/u hoogste snelheid

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=11JGXIHtoK3qpRgqBkB2jmw8Io92Nfeyt&usp=sharing



Fietsrit van vandaag


Zuil Zen.nl 


Rotonde


Gedenkplek Bruistensingel


Brusitensingel vanaf Harendonkweg


Bruistensingel tankstation


Shell


Fietspad


Bolduc verderop


Bushalte Bruistensingel


Hoogteverschil slecht te zien


Deze keer links


Deze trap nooit nodig gehad


Aan het einde links bij Maximakanaal


Langs het water


Weg van links onbekend voor mij


Deze trap wel ooit gebruikt


Stukje  Empel


Bij gemaaltje wat die tractoren doen onbekend


Maximakanaal bij sluis Empel schip vaart er net uit


Ooit groen geweest


Sluis leeg


Schip gaat aanmeren


Borden


Even koek en water gehad en even zitten
Keerpunt van vandaag


Deze keer nog wel ruimte


Plas bij dijk


Hek


Netjes bijgehouden


A2 in zicht


Merci en shampoo meer niet nodig

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.