donderdag 13 augustus 2020

Donderdag Cementrum en isabella Vught

Vanmorgen kon ik moeilijk op gang komen, pas rond 10:30 zat ik op de fiets richting Cementrum, daar koffie gedronken, en drie kwartier gebleven. 

Daarna naar de brainwash kapper ze zaten vol, afspraak voor morgenmiddag gemaakt.

Daarna naar Vught brug over richting kazerne Isabella, en weer terug.

Ik moet dit verhaal overnieuw typen want de USB poort van mijn keyboard stopte er mee.

Ik voel me verder goed, blij dat ik weg ben geweest.

Statistieken;
13,2 Km afgelegd.
1:35:26 Opnametijd.
11,22 Km/u gem snelheid bij beweging.
23 Km/u hoogste snelheid.

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=1HuY9K_SZaDTwR-Owsn3S-EIX1Ioguhvb&usp=sharing


Fietsrit van vandaag weinig omwegen hoeven maken


Cementrum koffie


Verwenzorg


Celebrations


Zat vast geen ijs meer in


Thee en zo


Overall's


Kelder cementrum


2 bankjes; volgorde kunststof latten net ff anders


Fiets in de takels


Stilleven garage


Cementrum rondingen daarachter woontoren Sint Teuinislaan, onderin sportzaak


Sancta Maria Mavo nog steeds niet klaar


Omgeving Buitendijk


Opbouw  De Draak bij station ligt stil bouwvak


Paleisbrug lift weer in storing


Trap met fietsgoot


Uitzicht boven


Andere kant minder steil


Bankje gebruikt


Kazerne Isabella terrein Vught


Ingang


Rotonde bij "De Witte"


Hekwerk


Brug richting Paleisbrug en zo


Stadsklooster


Kledingzaak


Aartshertogenlaan


Voetgangers oversteekplaats


Bezig met asfalt rotonde Aartshertogenlaan


Kom hier vaak

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.