woensdag 12 augustus 2020

Woensdag schoenen en high tea

Vanmorgen ging de wekker om 7:55 om de was te starten, verder hoefde ik nergens heen, na de was afgerond te hebben vertrokken naar Bristol schoenenwinkel kreeg 50% korting hoefde maar 17,50 af te rekenen voor nette schoenen.

Om 15:00 begon de high tea bij Pilkington's Torenstraat groep Anoiksis patiëntenvereniging. ik had contact met Richard, John, Karin, Titus, Bart, Robert, Romana en anderen.

Daarna richting Groote Wielen kat Esther verzorgen en water geven. 

Ik voel me verder goed.wel veel slaap nodig gehad.

Statistieken;
23,45 Km afgelegd.
3:07:16 opnametijd.
12,63 Km/u bij beweging
28 Km/u hoogste snelheid

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=1k33nsjrxYB6dVXzYUBpMNaMinFTrgB8B&usp=sharing


Ritten van vandaag


Was hangt vuurtoren wasknijpers


Fietstunneltje kom ik heel vaak


Huisvesting ouderen Klokkenlaan


Heinde en Ver Orthenseweg


Hier schoenen gekocht


Halfords niet binnen geweest


Graffiti tunnel bij Weener XL


Links of rechterweg deze keer links


2T-Toys Lego en Playmobil 


Zonwering en zo


Total tankstation IJsje gekocht


IJsblokjes


Wasstraat


Ingang van Zwietenpark


Noorderplas


Oude GZG terrein


Kardinaal van Rossemplein


Sint Jan A


Sint Jan B


Sint Jan C


Zoet ronde 1 bij high tea


Schedels herten met gewei en beeld van onbekende


Porcelein


Stukje tuin


Ronde twee hartig warm


<>


Toilet krab en mezelf


Zevenhondtseweg 


Met de fiets hier linksaf nieuw voor mij


Deze trap gebruikt compleet met fiets, 
nooit eerder gedaan zo ver ik weet.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.