woensdag 26 augustus 2020

Woensdag Adm. Scholing en Lokerenpassage

Gisteren ging het aardig goed met badminton, veel contacten weer en redelijk gespeeld. Ook kunnen douchen en biertje drinken aan het einde met Marcel en Dick. Was lang geleden daarom extra leuk.

Vanmorgen was het plan om rustig aan te doen. Toch had ik last met de timing, maar ik heb de was kunnen doen.

Ontbijt ging goed, ik kreeg wel berichten maar niet hele moeilijke gelukkig.

Op tijd vertrokken naar de Adm. Scholing, was maar goed ook want ik had tegenwind.

Wel een paar foto's kunnen maken.

Ik voelde me toen weer aardig goed gelukkig.

Vanavond gen grote plannen

Statistieken;
13,75 Km afgelegd.
1:59:59 Opnametijd (net geen 2 uur).
10,48 Km/u gem snelheid bij beweging.
20 Km/u hoogste snelheid

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=1_dVbxWfOZX6l8EaXBisVzgd-NPsdQlMg&usp=sharing



Fietsrit van vandaag met pauze


Plas, gras verdroogt gedeeltelijk


Brommer les 


Windmolen bij oude paardenweide


Zig zag weg Graaf van Solmsweg


Ruimte voor water


Spie installatiebedrijf


Ruwekampweg


Idem nieuw asfalt


Pand leeg nu


Beeldje met glas


Niet in de doos gekeken


Pauzetafel


Royal Welsh brug en treinbruggen Veemarktkade


Verkadefabriek A


Verkadefabriek B


Verkadefabriek C


Verkadefabriek D


Verkadefabriek E


Verkadefabriek E


Verkadefabriek F


Verkadefabriek G


Verkadefabriek H


Verkadefabriek I biuten


Richting Brugplein


Nog ruimte bij de steigers


Zicht op Orthenseweg 56 Factteam en Heinde en Ver


Richting Orthen


Maaspoortweg Tango tankstation, bushalte en stalling fietsen


Bij Harm schoenmaker


Pjotr biertje samen met stukadoor en Wim kwam voorbij

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.