dinsdag 18 augustus 2020

Dinsdag Adm.Scholing, Helftheuvelpassage en poetshulp

 Vanmorgen moest ik rond 8:45 bij Adm. Scholing zijn, en dat is gelukt.

Het was een klein clubje maar toch leuk. Tim, Bert, Gerda, Prisca, José, Hanny en anderen gezien.

Daarna naar de Helftheuvelpassage geweest, Tine en zus Bep ontmoet Tine 83 en zus 86 als ik het goed heb onthouden. Tine ken ik van de kerk haar zus nooit eerder ontmoet.

Via korte route naar huis gegaan, want om 13:45 had ik een afspraak van poetshulp Tzorg; is gelukt allemaal. Ze was snel klaar, daarna boodschappen gedaan bij de Jumbo, Mary was bezig nieuwe collega achter de kassa in te werken. Harm ook gesproken,  Pjotr nog dicht, weinig contacten verder, hoeft ook niet.

Ik voel me verder wel goed, even in wat rustiger vaarwater.

Dadelijk was ophangen en eten koken.

Statistieken;
12,68 Km afgelegd.
1:35:30 Opnametijd.
10,91 Km/u gem snelheid bij beweging.
24 Km/u hoogste snelheid.

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=1Yobn0hyCop2Rd5g1_qbis2iiDwsOOmff&usp=sharing 


Fietsrit pauze Hedikhuizerweg


Diverse tinten groen


Maasoeverpad loopt iets omhoog


Graaf van Solmsweg nieuw stukje weg


Hedikhuizerweg


Stilleven stukje koek, oordopjes, foam, perforator, stukje plakband


Pauze tafel


Regenboog paraplu's


Weeknummers en data leerplan woensdag 
12-8 had ik high tea met Anoiksois


Frietheuvel Helftheuvelpassage


Lijkt lekker


Kinderspeelgoed


Vakantie experts


3 brillenboeren op rij; Specsavers, Eye Wish en Pearl


Vers Inn


Kazen


Koeken


Autosleutels


Tassen


Schoenmaker


Flappentappen hier moest Tine geld pinnen kon ik ondertussen met Bep kletsen


Divers eten


Diverse maten jurken dor elkaar


<>


<>


<>


Koffers in maten


Miss Etam kom ik niet is voor vrouwen


Emmaplein


Oude BD pand hier stonden vaak hoogwerkers


Boodschappen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.