maandag 24 augustus 2020

Maandag begin werkweek fietsen Vught en terug

 Vanmorgen ging de wekker om 7:13 ik besloot deze keer gewoon richting Vught te fietsen.

Daar kwam ik op tijd aan, rekening gehouden met regen maar regenbroek bleek toch net niet nodig.

Gewerkt met Ad Rovers en andere Ad, Frans, Chiel, Marcel, geen Monique, geen Manon wel anderen.

Terug via Paardensteeg, Bossche Broek, Zuiderparkweg daar ontmoette ik Sjors vroeger chauffeur zwemmen De Stijl/ Zwembad, leuke ontmoeting. Via Zuiderpassage, Lambooybrug, Station oost, Bruistensingel, De Harendonkweg, Geerke en thuis.

Veel heeft te maken met timing.

Soms ben ik snel soms erg langzaam.

Vandaag verder weinig plannen behalve bezoek Jumbo voor boodschappen. 

Mijn vader hoopt morgen weer te komen, moet ik weer eerder stoppen bij Adm. Scholing.

Daarna eerste keer dinsdagavond badminton.

Statistieken;

21,13 Km afgelegd.
2:09:58 Opnametijd
12,03 Km/u gem snelheid bij beweging.
25 Km/u hoogste snelheid.

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=1MxrSe4TOlmnfTzZuW8PXYGnkPcoyzupB&usp=sharing


Fietsrit van vandaag


Aartshertogenlaan 


Vogelstraat Gamma, moskee en politiebureau.


Omgeving Buitendijk


Paleisbrug lift weer in storing


Rechts kas, insectenhotel en tuin


In dit pand heb je Grab & Go, pauze repaircafé en fietsenwerkplaats achterin


Mijn bekertje


Worden deze tafels weer gebruikt?


Kakkerlakken en slangen kooien


Stukje fiets


Rolstoelbandjes opslag


Functie stuk hout onbekend


Stukje administratie


Papier op rol en lappenmand


Deur niet altijd open


Schoonmaakspullen kooi niet meer in gebruik, 
metalen wasbak


Opslagruimte 


Pauw


Ketelhuis noem ik dit gebouwtje kapotte kruiwagen
vroeger oud ijzer hoek


Watertoren en ketelhuis niet vaak samen op 1 foto


Waterbak krijgt vers water 


Fontein doet het weer raadhuis Vught wel uit de steigers


Taterhof Taalstraat


Halve brug


Zuiderplas reuzenrad Pettelaar 


Hoogteverschillen


Betonnen vloerplaten plaatsen


Graafseweg / van Grobbendoncklaan
dierenspeciaalzaak


Station Oost ruggengraat bruggen


Herdenkingspunt Harendonkweg nog niet oud vermoed ik.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.