zondag 16 augustus 2020

Zondag fietsrit Kruiskamp en Engelen

Vanmorgen lastig opstarten, mijn pc niet aan gehad voordat ik vertrok, dus ook nog geen kerkdienst gezien. Mijn geo app zegt start om 11:42:28.

Toch een redelijk normale route gereden, twee keer Vutterpad en zo.

Alfons fietste mij tegemoet, en bijna thuis zag ik Marjon en André.

Ik voel me nu redelijk, maar niet top fit, rustig aan proberen.

Statistieken,
17:05 Km
1:59:55 Opnametijd.
11:74 Km/u gem snelheid bij beweging.
23 Km/u hoogste snelheid.

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=1KzykBvQW_8cjR7pP9ow2piqYVbUAKP84&usp=sharing


Fietsrit van vandaag


JOP (Jeugd Opvang Plek)


Ooit nieuw geweest


Trappen daarachter windmolen


Boerderij


Maasoeverpad


Meeuwen net zichtbaar


Omgeving Graaf van Solmsweg


Politie gebouw, maar bij Vogelstraat de politie van 's-Hertogenbosch


Nieuwe rotonde klaar


Kruiskampsingel begin


Stukje water


Meanderflat rechts Bossche Hoeve


Bij ingang


Vijver daarachter Meanderflat


Engelenmeer


Simpele JOP even gezeten


Richting zig zag weg bij Graaf van Solmsweg
vanaf Vutterpad / JOP


Soort stormbaan


Paarden


Schoolstraat Engelen plas


De Matrix (ook soort ouderwetse printer)


Henriëttewaard strakke lijnen


Bij golfterrein


Hefbrug bij sluis Henriëttewaard


Bediening sluis


Bij spuisluis Crevecoeur 


Parkeerplaats chauffeurscafé bijna leeg
Klep voorkant open en draaiende moter


Onder treinrails door, ziet er oud uit


Laadpunten elektrische bussen lijn 8 en 9


Speelplek

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.